ورزشی

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود

باشگاه رم به طور فزاینده ای متقاعد می شود تا قرارداد سردار آزمون را نهایی کند. گفته می شود که جالوروسی نه تنها به خاطر عملکردش، بلکه به دلیل نگرش و تعهدش به تیم، از مهاجم ایرانی خود به شدت رضایت دارد. رم در ماه های اخیر با بایرلورکوزن در تماس بوده تا در مورد احتمال حفظ تست پس از پایان دوره قرضی او صحبت کند.

روزنامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ دانیله دروسی اولین فردی است که از احتمال ماندن آزمون در این تیم خوشحال خواهد شد. با این حال آینده این بازیکن همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط جالورسی بستگی دارد. به نوشته این روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می تواند گزینه خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی سردار آزمون ۲۹ ساله را فعال کند که بتواند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد که آزادی مالی بیشتری برای آنها به همراه خواهد داشت.

سردار آزمون که تابستان گذشته با قراردادی قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رم پیوست، در این فصل در ۲۳ بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار زدن ۳ گل، ۲ پاس گل نیز برای هم تیمی هایش به ثبت رسانده است.

با صعود رم و آتالانتا به نیمه نهایی لیگ اروپا و صعود فیورنتینا به نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا، ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ پنج سهمیه خواهد داشت که به جای ۳۲ تیم با ۳۶ تیم برگزار می شود. . خواهد داشت.

رم در حال حاضر با ۵۸ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی سری آ قرار دارد و چهار امتیاز کمتر از بولونیا در رده چهارم جدول قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا