طلا و ارز

قیمت دلار امروز 26 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






در ابتدای معاملات امروز قیمت دلار با جهش سه هزار تومانی به کریدور هفتم نزدیک شد. رویدادهای سیاسی و واکنش به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق باعث افزایش قیمت ها در بازار ارز شده است. به این ترتیب قیمت درهم به ۱۸۷۰۰ تومان رسیده است.



به گزارش ایران تحلیل، در ابتدای دومین روز هفته قیمت دلار به دلیل اتفاقات سیاسی سه هزار تومان افزایش یافت. اسکناس دلار با کریدور هفتم تنها ۱۰۰۰ تومان فاصله دارد و این انتشار انتظارات تورمی را به شدت افزایش داده است.

اسکرین شات 14 آوریل 2024 در 12:07:19 ب.ظ

بازار ارز خالی از فروشنده بود

معامله گران بازار فارکس را خالی از فروشنده می دانند. آنها می گویند نه تنها دلار، بلکه دارندگان سایر ارزها نیز فروشنده نیستند.

اقتصاددانان بر این باورند که اخبار سیاسی نامطلوب منجر به افزایش انتظارات تورمی شده است. آنها نقدینگی بالا را دلیل افزایش شدید قیمت ها عنوان می کنند و می گویند با وجود این نقدینگی، اخبار سیاسی می تواند رونق بیشتری به بازارها بدهد.

پوند ۴۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشت

قیمت درهم امروز با افزایش ۷۰۰ تومانی بازگشایی شد و تا کانال ۱۸ هزار تومان صعود کرد. درهم در زمان نگارش این مقاله ۱۸۷۰۰ تومان معامله می شود. تتر که عصر دیروز در زمان نگارش این مطلب تا کریدور ۷۰ هزار تومان افزایش یافت، اندکی قیمت خود را اصلاح کرده و ۶۹ هزار و ۵۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است اسکناس دلار و حواله امروز بدون تغییر قیمت ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلاری ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا