طلا و ارز

قیمت دلار امروز 7 آذرماه / بزرخ دلار در بازار آزاد

به گزارش ایران تحلیل:




امروز نرخ دلار در محدوده چند روز گذشته در نوسان بود و به حدود ۵۰ هزار و ۱۸۰ تا ۲۰۰ تومان رسید. آیا دلار سقوط می کند؟



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در محدوده چند روز گذشته باقی ماند. یعنی در محدوده ۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰ تومان. این تعداد روزهای متوالی است که قیمت دلار در این محدوده باقی مانده و تغییر محسوسی را ثبت نکرده است.

قیمت روز ارز آذر 1402

متصدیان بازار امیدوارند قیمت دلار از کانال ۵۰ هزار تومانی خارج شده و وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شود. تحلیلگران بازار نیز می گویند که در صورت ورود دلار به این کانال، ۴۹ هزار تومان تا وسط کانال کاهش پیدا می کند.

اما قلدرها بر این باورند که قیمت دلار روند صعودی دارد و اگر دلار بتواند به کانال ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی برسد، موفق می شود تا کانال ۵۱ هزار تومانی هم بشکند.

از سوی دیگر با توجه به پایان سال این مشکل مطرح می شود که تقاضا برای دلار در بازار رو به افزایش است و این افزایش تقاضا ممکن است قیمت دلار را افزایش دهد.

این تحلیلگر بازار مالی گفت: متاسفانه وقتی به قیمت دلار و فنر آن اشاره می کنیم، خیلی ها می گویند فنر نیست! اما من چند سوال مطرح می کنم. چگونه قیمت دلار از هزار تومان به سه هزار تومان رسید؟ چگونه ۳۰۰۰ تومان ۴۵۰۰ تومان شد و چگونه در مهرماه این عدد از ۴۵۰۰ تومان به ۱۸۰۰۰ تومان و سپس به ۳۰۰۰۰ تومان رسید؟










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا