طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403 / بازار نیمه تعطیل طلا، صعودی شد

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آغاز چهارمین روز هفته دوباره افزایش یافت. این روند صعودی ناشی از اعتراض صنف طلا به سامانه جامع معاملات و عدم توجه به خواسته این صنف است. امروز حباب سکه نیز همراه با دلار رشد کرد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز متاثر از اعتراضات و تعطیلی بازار طلا در برخی شهرهای بزرگ مانند تهران و تبریز است. این امر باعث شد تا حباب سکه با افزایش قیمت افزایش یابد و سکه ها از ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان قیمت گذاری شوند. در زمان نگارش این مطلب، قیمت سکه امامی بیشترین افزایش را داشته و کانال ۴۲ میلیونی را فتح کرد، سکه بهار به ۳۸ میلیون و ربع سکه تا کانال ۱۵ میلیون افزایش یافت.

اسکرین شات 30 آوریل 2024 در 1:07:17 ب.ظ

شایان ذکر است قیمت جهانی طلا امروز ۲۱ دلار کاهش یافت و ۲۳۱۵ دلار معامله می شود. این روند نزولی تاثیری بر قیمت طلا در بازار داخلی نداشت. امروز دلالان بازار ارز گفتند که بازار طلا پیشتاز قیمت دلار است و تعطیلی بازار طلا بازار ارز را داغ کرده است.

شایان ذکر است، اونس جهانی نقره با یک دلار کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۶ دلار و ۶۳ سنت قیمت گذاری شده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۳ هزار و ۷۱۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۱۰ تومان کاهش داشته است.

سکه های سنگین به کانال بالاتری صعود کردند

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت با یک روند صعودی باز شد. این قطعه در زمان نگارش این مقاله با یک میلیون افزایش به قیمت ۴۲ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان معامله می شود. ۲۰۰۰۰۰ تومان. سکه بهار ۸۰۰ هزار تومان رشد داشته و ۳۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

حباب سکه همراه با دلار رشد کرد

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۶۷ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۶۰ هزار تومان افزایش معادل سه میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۴۹۱ هزار تومان است.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها رشد کرد. حباب سکه امامی یک میلیون و ۶۶ هزار تومان، سکه بهار ۶۶۴ هزار تومان، نیم سکه ۵۲۵ هزار تومان، ربع سکه ۶۶۲ هزار تومان و سکه گرمی ۸۲ هزار تومان افزایش یافته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا