طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 23 آذر ۱۴۰۲ / صعود قیمت طلا و سکه

به گزارش ایران تحلیل، امروز پنج شنبه ۲۳ آذر از لحظه نگارش این خبر، قیمت طلا و سکه در حال افزایش است و پس از چند روز خانواده طلا به هم نزدیک شده است. قیمت طلا نزدیک به نیم کانال دو میلیون تومان است. قیمت سکه امامی نیز ۵۰۰ هزار تومان افزایش را به ثبت رساند و سکه بهار آزادی نیز به کانال ۲۶ میلیون تومان رسید. قیمت سکه و مثقال طلا نیز در حال افزایش است.

همچنین قیمت دلار امروز قیمت در کانال ۵۰ هزار تومان افزایش یافته و تقریبا نصف کانال است. انس نیز پس از چند روز روند صعودی را نشان می دهد و به کانال دو هزار دلاری بازگشته است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی قیمت طلا در لحظه تنظیم این مطلب با ۳۵ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، دو میلیون و ۴۸۴ هزار و ۱۰۰ تومان است. دیروز در این ساعت هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود دو میلیون و ۴۴۰ هزار تومان ارزش داشت.

نرخ نقدی فعلی سکه امامی در زمان نگارش ۲۹ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان است. حدود ۵۰۰ هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته. دیروز در همین زمان سکه امامی ۲۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان معامله می شد.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی با ۵۰۴ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز گذشته یعنی حدود ۲۶ میلیون تومان در حال معامله است. در این ساعت دیروز سکه بهار آزادی حدود ۲۵ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان قیمت داشت.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در آخرین روز کاری هفته، نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود. دیروز همزمان نیم سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. با این حال حباب نیم سکه حدود ۱۲۶ هزار تومان کوچک شده و اکنون در سه میلیون و ۳۹۸ هزار تومان است.

همچنین ربع سکه امروز با ۱۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود. ربع سکه دیروز همزمان ۱۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان بود. حباب ربع سکه نیز حدود چهار هزار تومان کاهش یافته و اکنون به چهار میلیون و ۴۴۴ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به قیمت روز گذشته با قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شود. در این ساعت دیروز ربع سکه پنج میلیون و ۶۹۵ هزار تومان قیمت داشت. حباب این سکه با حدود ۳۰ هزار تومان افت حدود دو میلیون و ۸۱۹ هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با افزایشی حدود ۱۴۷ هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان معامله می شود. دیروز همزمان هر مثقال طلا ۱۰ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان معامله می شد.

بازگشت قیمت انس به کانال ۲۰۰۰ دلاری

قیمت اونس طلا امروز در حال افزایش است و به کانال دو هزار دلاری بازگشته است. البته بازار طلای ایران بر اساس شرایط موجود در بازار دلار در ایران است نه تاثیر قیمت ها بر بازار جهانی طلا. با این وجود همین قیمت ها در بازار جهانی یکی از متغیرهای تاثیرگذار بر این بازار است. کارشناسان معتقدند این نسبت برای دلار ۷۰ درصد و برای طلای جهانی ۳۰ درصد است.

طلای جهانی در یک ماه بازدهی مثبت داشته و در ۳۰ روز گذشته حدود ۳.۶۹ درصد افزایش قیمت داشته است.

امروز قیمت طلا در بازارهای جهانی در حال افزایش است. اونس اکنون به حدود ۲۰۳۵.۷۷ دلار آمریکا رسیده است که به معنای افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی حدود ۰.۱۵ درصد است.

بررسی دو گزارش پیش بینی طلا و سکه و پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ پیشنهاد می شود.

گزارش های بیشتر در صفحه خبر طلا و ارز خواندن.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا