طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 24 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز بار دیگر روند صعودی را تجربه کرد. کاهش ارزش جهانی طلا و دلار در دو روز گذشته تاثیری بر قیمت بازار طلا نداشته و دلیل اصلی این بازار رشد تقاضا بوده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند بازگشایی روند صعودی داشت. تنها ربع سکه و سکه گرمی از افزایش قیمت جان سالم به در بردند.

اسکرین شات 14 مارس 2024 در 12:32:03 ب.ظ

در هفته گذشته اسفند با وجود کنترل سیاستگذار بر قیمت دلار و عرضه سکه طلا به حراجی ها و بورس ها، بازار فلز زرد در اکثر روزها روند صعودی را نشان داد. رشد تقاضا در هفته گذشته بازار طلا را هدایت کرد.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت طلا تقریباً پنج دلار کاهش یافته و با قیمت ۲۱۶۹ دلار معامله می شود.

نیم سکه علامت گذاری شده بیشترین افزایش قیمت را داشت

سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند با افزایش ۲۰۷۰۰۰ تومانی به قیمت ۳۶ میلیون و ۹۰۸۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار با ۲۰۰ هزار تومان افزایش ۳۴ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

حباب سکه در همه قسمت ها رشد کرد

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۲۳ هزار تومان افزایش قیمت داشت و ۱۳ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۱۱۰ هزار تومان با ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۶۸ هزار تومان است.

حباب سکه روز پنجشنبه به دلیل افزایش تقاضا با افزایش قابل توجهی روبرو بوده و در تمامی قسمت ها در حال افزایش است. حباب سکه امامی ۲۹۸ هزار تومان، سکه بهار ۲۵۵ هزار تومان، نیم سکه ۴۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۹ هزار تومان و سکه گرمی ۹ هزار تومان افزایش یافته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا