طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 26 آذر ۱۴۰۲ / تداوم روند کاهشی در بازار

به گزارش ایران تحلیل، امروز یکشنبه ۲۶ آذر است اگرچه بازار طلا تعطیل رسمی است اما قیمت طلا و سکه از روز گذشته کاهش یافته است. قیمت طلا نسبت به ظهر دیروز افزایش اما نسبت به آخرین معاملات روز گذشته کاهش دارد. قیمت سکه امامی و بهار آزادی و سکه نیز به غیر از گرامی روند نزولی را نشان می دهند.

تو این روزا قیمت دلار همچنین قیمت ثابتی در کانال ۵۰ هزار تومان دارد و در محدوده ۵۰ هزار تا ۳۵۰ تومان معامله می شود. به گفته برخی منابع، علیرغم بسته شدن بازارهای جهانی، انس روند نزولی را نشان می دهد و به ۲۰۱۹ دلار رسیده است که ۰.۷۹ درصد کاهش یافته است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، در زمان نگارش این خبر قیمت طلا در بازار داخلی دو میلیون و ۴۶۲ هزار و ۱۰۰ تومان است که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته حدود هفت هزار تومان کاهش داشته است. روز

نرخ نقدی فعلی سکه امامی در زمان نگارش ۲۹ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است. حدود ۱۳۸۰۰۰ تومان کمتر از نرخ روز گذشته.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز با حدود ۹۸ هزار تومان کاهش نسبت به نرخ روز گذشته، حدود ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

قیمت انواع سکه

همچنین ربع سکه امروز با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.

سکه گرمی هم اکنون با قیمت پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می شود که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته حدود ۲۰ هزار تومان افزایش دارد. در این ساعت بعد از ظهر دیروز، سکه گرمی پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

هر مثقال طلا نیز با کاهش حدود ۳۰ هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان معامله می شود.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

امروز با توجه به تعطیلی بازار، توسعه پایدار و راکد در بازار ارز و کاهش قیمت طلا، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی روند کاهشی را طی می کند. رکود در این بازار نیز ادامه دارد.

دلالان بازار طلا می گویند تحت تاثیر شرایط اقتصادی قدرت خرید مردم کاهش یافته و این مشکل صنعت طلا را در شرایط بحرانی قرار داده است. آنها تصور می کنند که این شرایط ادامه داشته باشد و هیچ نوسانی در این بازار وجود نداشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر به دو گزارش پیش بینی طلا و سکه و پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۶ مراجعه کنید. آذر ۱۴۰۲ پیشنهاد می شود.

گزارش های بیشتر در صفحه خبر طلا و ارز خواندن.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا