طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 29 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز حول محور کاهش محدود قیمت دلار چرخید. قیمت جهانی طلا در حال افزایش است و بسیار نزدیک به محدوده ۲۴۰۰ دلاری است، اما این موضوع تاثیری صعودی بر عملکرد قیمتی بازار داخلی طلا نداشته است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار همزمان شد و در روند نزولی قرار گرفت. بازار طلا در پنجمین روز هفته با روند نزولی در تمامی قطعات و اوزان همراه بود و افزایش قیمت جهانی طلا و صعود به محدوده ۲۴۰۰ دلار تاثیری بر روند قیمتی بازار داخلی طلا نداشت.

اسکرین شات 17 آوریل 2024 در 1:17:25 ب.ظ

در چند روز گذشته روند نوسانی در بازار طلا مشاهده شد. برخی از معامله گران معتقدند که نوسانات قیمت در بازار طلا زیاد است و همین امر ریسک سرمایه گذاری در این بازار را افزایش داده است. در حال حاضر معامله گران بازار فلز زرد تحولات قیمت دلار و اخبار سیاسی را زیر نظر دارند.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، انس گلد گلد با قیمت ۲۳۹۳ دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته تقریباً ۶ دلار رشد داشته است.

سکه با کانال ۴۳ میلیون بازگشت

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین با افت ۳۸۷ هزار تومانی به کانال ۴۳ میلیون بازگشت و در زمان نگارش این مطلب به ارزش ۴۳ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار ۴۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان با افت ۲۲۵ هزار تومانی معامله شد. لازم به ذکر است کاهش امروز سکه متناسب با افزایش روز گذشته است.

قیمت سکه گرمی امروز با ۱۰ هزار تومان کاهش کمترین کاهش قیمت در قطعه سکه به هفت میلیون و ۹۰ هزار تومان رسیده است.

فروپاشی حباب از کاهش قیمت ها جلوگیری کرد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۳۳ هزار تومان ارزان شد و ۱۶ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۷۵۹ هزار تومان ۳۰ هزار تومان کاهش یافت. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۷۰۹ هزار تومان است.

افت حباب سکه امروز چهارشنبه قویتر از افت قیمت قطعات سکه است. حباب سکه امامی ۵۹۶ هزار تومان، سکه بهار ۳۵۶ هزار تومان، نیم سکه ۲۹۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۴۹ هزار تومان و سکه گرمی ۳۴ هزار تومان کاهش یافته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا