ورزشی

مثل من دیگر پیدا نمی شود!

غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران امروز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با ذوب آهن اصفهان گفت: مقابل تیم قدرتمندی بازی می کنیم که از زمان حضور در لیگ برتر همیشه حریف سرسختی بوده است. برای پیروزی در این بازی باید تمرکز داشته باشیم. اتفاقات دیدار شمسآذر قزوین و گل خوردن در دقایق پایانی برای ما تبدیل به یک عادت شده است. با بازیکنان صحبت کردیم و باید تا پایان سوت به کارمان ادامه دهیم. باید از این میزبانی نهایت استفاده را ببریم و امتیازات لازم را جمع آوری کنیم. ما تمام تلاش خود را برای بهبود موقعیت خود خواهیم کرد.

وی افزود: وقتی با بازیکنان جوان بازی می کنید باید منتظر چنین اتفاقاتی باشید. سیاست باشگاه استفاده از بازیکنان جوان است. خوشحالم که در این مسیر موفق بودیم. امیدوارم در بازی های آینده امتیازات لازم را جمع آوری کنیم. به غیر از دانیال جهانبخش که مصدوم است بقیه بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در دقایق پایانی گل دریافت می کند، گفت: فوتبال پر از شگفتی است اما وقتی همین اتفاق تکرار می شود یعنی مشکل وجود دارد. من از بازیکنان شکایت کردم. این موضوع نکات زیادی را از ما گرفته است. سعی می کنیم در این بازی تمرکز بیشتری داشته باشیم و امیدوارم چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان از بازیکنان جوان استفاده می کند یا خیر، گفت: سیاست ما در هر بازی متفاوت است. بازیکنان جوان ما کمی تجربه کسب کرده اند و کیفیت خود را نشان داده اند، اینها بازیکنان باکیفیتی هستند و روند رو به رشد ما تغییر نخواهد کرد. آنها انگیزه خود را نشان داده اند. تیم ما با بازیکنان جوان و با تجربه وضعیت بهتری دارد.

وی در پاسخ به سرمربی پیکان که آیا در بین مهاجمان جوان تیمش فردی شبیه او وجود دارد؟ وی اظهار داشت: مثل رضا را پیدا نمی کنید (خنده). شرایط گلزنی تیم ما نسبت به نیم فصل اول بهتر شده و در نیم فصل دوم به پرسپولیس گل نزدیم. دوست دارم هوادارانی که وارد ورزشگاه می شوند و از خانه بازی را تماشا می کنند، یک بازی با گل ببینند.

عنایتی در پاسخ به اینکه آیا موافق نظارت بر مسابقات لیگ برتر در هفته های پایانی است؟ گفت: من به این موضوع فکر نمی کنم. هنگامی که حساسیت افزایش می یابد، نظارت باید افزایش یابد. زمانی که بازی ها به یک منطقه حساس می رسند، نیروهای نظارتی بیشتری حضور دارند. تیم ها برای کسب رتبه خوب تلاش می کنند و این تقاضا بی دلیل نیست.

وی در پاسخ به اینکه استقلال آخرین حریف پیکان در لیگ برتر می خواهد بازی با تماشاگر برگزار شود، گفت: حالا بازی با آلومینیوم داریم و بیایید درباره این بازی صحبت کنیم. من در مورد بازی با استقلال در زمان خودش صحبت می کنم.

سرمربی پیکان در پایان در پاسخ به توهین هواداران سپاهان به بانوان پرسپولیس گفت: از زمانی که بانوان به ورزشگاه آمده اند اتفاقات خوبی افتاده و فرهنگ ما کاملا تغییر کرده است. من از این اتفاق تعجب کردم، امیدوارم به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان نگاه کنیم. من می دانم که دیگر چنین حادثه ای تکرار نمی شود و این اتفاق را جوگیری می نامم. مردان ایرانی با غریبه ها هستند و فکر می کنند خانواده شان در استادیوم است. دیدن اتحاد هواداران باعث خوشحالی می شود و خدای ناکرده دیگر از این مردم عصبانی در ورزشگاه نبینیم تا همه از فوتبال لذت ببریم.

دیدار تیم های فوتبال پیکان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فردا دوشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا