ورزشی

محاکمه مربی فوتبال به اتهام آزار شیطانی 8 پسربچه

متهم یک سال پیش با شکایت چند نفر از اولیای دم دستگیر شد. آنها گفتند که فرزندشان دچار استرس روحی شده و بعد متوجه شدند که توسط مربی فوتبال مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

اولین شکایت از سوی پدر پسری ۱۲ ساله صورت گرفت. وی گفت: به دلیل علاقه پسرم به فوتبال کلاس پیدا کردم و مطمئن شدم مربی کلاهبردار نیست و کارت مربیگری دارد. بعد از مدتی متوجه رفتار عجیب پسرم شدم. او بسیار پرخاشگر و مضطرب بود. مدت زیادی او را نزد دکتر بردم و بعد متوجه شدم که پسرم مورد تعرض قرار گرفته است.

پس از شکایت این مرد شکایات دیگری در اختیار ماموران قرار گرفت. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران مربی متهم را دستگیر کردند. او همه چیز را تکذیب کرد و مدعی شد که بچه ها دروغ می گویند.

در ادامه پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم در بازجویی ها مدعی شد که هیچ تعرضی صورت نگرفته است. اما اسناد بعدی که ماموران پیدا کردند راز تلخ کودک آزاری را فاش کرد.

شواهد نشان می داد این مربی جوان ۸ پسر ۱۲ تا ۱۳ ساله را تحت عنوان آموزش فوتبال به خانه خود آورده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. همچنین مشخص شد که برخی از قربانیان مجبور به برقراری رابطه با یکدیگر شده و از آنها فیلم های سیاه گرفته شده تا آنها را مجبور به سکوت کنند.

متهم با دیدن این اسناد اعتراف کرد. او گفت: من تجاوز نکردم، فقط تعدادی از این بچه ها را روی پاهایم گذاشتم و به اندام های عورت آنها دست زدم.

این در حالی است که بچه ها ادعا می کنند که مربی آنها را مجبور به انجام کارهایی کرده که وضعیت روحی آنها را به هم ریخته است. یکی از این بچه ها می گفت: ما را جلوی همدیگر کارهایی می کرد که من خجالت می کشم درباره آن صحبت کنم. بعد فیلم می گرفت و با خودش نگه می داشت. خیلی ترسیدم به پدر و مادرم بگم. وقتی بچه های دیگر شکایت کردند، تصمیم گرفتم صحبت کنم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی آماده شد. هشت نفر از شاکیان این پرونده روز گذشته در دادگاه حاضر شدند. آنها که به همراه پدر و مادرشان آمده بودند شکایت خود را به دادگاه ارائه کردند و خواستار مجازات مربی شدند.

مربی با رد ادعای ضرب و جرح گفت: آنچه بچه ها می گویند دروغ است.

وی درباره علت فرارش بعد از شکایت گفت: فرار کردم چون می ترسیدم به مشکل برسم.

متهم گفت: اعتراف می کنم که تعدادی از این کودکان را بعد از تمرین روی پاهایم گذاشتم و به اندام های عورت آنها دست زدم اما به آنها تجاوز نکردم. برای کاری که کردم متاسفم.

سپس وکیل وی در جایگاه قرار گرفت و دفاعیات خود را ارائه کرد. در پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم گیری وارد دادگاه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا