اخبار بورس

محمل جدید سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی مهیا شده است/ استفاده از حمل و نقل ترکیبی در منطقه آزاد انزلی؛ به زودی

مدیرعامل آزاد انزلی گفت: بندر خزر آخرین نقطه اتصال دریای عمان به دریای خزر است. این فضا به تسهیل صادرات و توسعه تجارت بیش از پیش کمک می کند.

محمد سجاد سیاهکارزاده مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در گفتگو با ایران تحلیلوی در خصوص برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو گفت: امروز مفتخریم که در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با موسسه همکاری سپهر هلدینگ های بانک صادرات قرارداد همکاری امضا کرده ایم.

وی افزود: یکی از اقداماتی که مناطق آزاد در نمایشگاه های داخلی و خارجی انجام می دهند، انعقاد تفاهم نامه های همکاری در حوزه سرمایه گذاری، تولید و تجارت است.

سیاهکارزاده ادامه داد: مدت‌هاست که در حال تبادل نظر با همکاران خود در زمینه سرمایه‌گذاری بوده‌ایم که در این زمینه توانسته‌ایم این همکاری را ادامه دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: در آینده نزدیک اجرای این تفاهم نامه در دستور کار قرار خواهد گرفت که این تفاهم نامه فضا و فضای جدیدی را برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری انزلی در حوزه اقتصادی و گردشگری فراهم می کند. روش های جدید سرمایه گذاری با استفاده از روش های جدید بازار سرمایه ایجاد می کند.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: یکی از مزیت های جدیدی که مناطق آزاد نسبت به سایر نقاط سرزمین اصلی دارند، توسعه تجارت بین المللی است. منطقه آزاد تجاری انزلی دارای دو بندر انزلی و کاسپین است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات استاندارد بندری، از تخفیفات ویژه در حوزه عوارض گمرکی و معافیت های مالیاتی و تسریع و تسهیل فرآیندهای کنترل صادرات نیز برخوردار هستیم. امیدواریم با توسعه بندر کاسپین، بندر نسل جدید و با استفاده از حمل و نقل ترکیبی ارتباط دریا به دریا برقرار شود که با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

سیاهکارزاده گفت: بندر خزر آخرین نقطه اتصال دریای عمان به دریای خزر است. این فضا به تسهیل صادرات و توسعه تجارت بیش از پیش کمک می کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا