اخبار اقتصاد ایران

مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات منصوب شد

با حضور معاونان و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران؛

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت اموال مخابرات برگزار و در این مراسم با حکم رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت اموال، پیمان قربانی به عنوان مدیرعامل جدید املاک منصوب شد. شرکت مدیریت (سامان سازه غدیر) و با تشکر از زحمات سیدمجد موسوی در مدت تصدی این مسئولیت. قدردانی شد.

ایران تحلیل، مهندس سلطانی در این مراسم با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت مدیریت املاک، معاونین کارکنان و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران با اشاره به تلاش های مهندس موسوی مدیرعامل شرکت املاک گفت: اکنون شرکت سامان سازه غدیر با توجه به مسئولیت های مهمی که بر عهده آن گذاشته شده، در جایگاه خوبی قرار دارد و با توجه به روحیه خدمتگزاری مهندس موسوی و همکاران شرکت املاک، تغییر رو به جلو در این گروه بر فعالیت های کلی شرکت مخابرات تاثیر می گذارد.

وی با اشاره به ویژگی های مدیریت صحیح در شرکت املاک گفت: با توجه به حجم زیاد فعالیت های این مجموعه، مدیریت در آن نیازمند رهبری، تجربه مدیریت مرتبط و روحیه همکاری با تمامی ادارات و نهادهای مرتبط با امور واقعی است. بخش مدیریت املاک .

مهندس سلطانی با بیان اینکه شرکت سامان سازه غدیر به ویژه در زمان هایی که این شرکت با مسائل مالی و تعرفه ای مواجه بود یکی از زیرمجموعه های مهم مخابرات بوده است، گفت: بخش مهمی از درآمدهای غیرعملیاتی مخابرات تامین می شود. توسط شرکت املاک و البته با تلاش شرکت در بخش های مختلف از جمله حقوقی و مقرراتی باید به جایی برسیم که نیاز چندانی به درآمد حاصل از فروش ملک نداشته باشیم.

مهندس سلطانی نیز به تشریح سیاست این شرکت پرداخت و گفت: با توجه به افزایش قیمت زمین و ملک در سال های اخیر در سراسر کشور، مدیریت دارایی ها و فروش املاک در تمامی استان ها برای نخبگان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

در ادامه این مراسم پیمان قربانی مدیرعامل جدید شرکت مدیریت املاک با قدردانی از زحمات مدیریت قبلی به ویژه مهندس موسوی گفت: با تلاش های صورت گرفته شرکت سامان سازه غدیر به جایگاهی پایدار و پایدار رسیده است. وضعیت و برای اشراف بیشتر در همه منابع تلاش می کند.” شرکت املاک و واحد حقوقی فعالتر شرکت املاک، می توانیم تاثیر بهتری در زمینه سودآوری برای شرکت مخابرات ایران بگذاریم.

لازم به ذکر است دکتر پیمان قربانی مدیرعامل جدید شرکت مدیریت املاک دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد عمران و دکتری شهرسازی و عمران می باشد.

در سوابق کاری خود حضور در ادارات عمران شهرداری، شهردار منطقه ۱۹ تهران، عضویت در کمیسیون آموزش سازمان نظام مهندسی کشور، نماینده معاون شهردار تهران در کمیسیون معاملات شهرداری تهران و عضویت در کمیسیون های تخصصی ساخت و ساز سازمان نظام مهندسی کشور و امور مربوطه. میدان قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا