اخبار بورس

معرفی ۱۰۶ بسته سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد اروند/ از سرمایه گذاران گردشگری حمایت می‌کنیم

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به تعریفی که در حوزه گردشگری داریم، حمایت ما از فعالان گردشگری و سرمایه گذاران ورودی به این حوزه و ظرفیت های معرفی شده شامل تخصیص زمین، تسهیلات و صدور مجوزها و نمایندگی ها. بود.

امیرهوشنگ بابامرادی مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با ایران تحلیل، توضیح داد: درست مانند شهرهای آبادان و خرمشهر که بخشی از منطقه آزاد اروند هستند و در طول تاریخ یکی از ظرفیت های بالقوه گردشگری ایران را به نمایش گذاشته اند. این شهرها از جنگ تحمیلی آسیب زیادی دیدند و متاسفانه توجه چندانی به گردشگری آنها نشد. در حال حاضر هدف ما معرفی ظرفیت های گردشگری در مناطق آزاد تجاری آبادان، خرمشهر و اروند به همه هموطنان است.

بابا مرادی افزود: منطقه آزاد اروند همانطور که در نمایشگاه های سرمایه گذاری قبلی بسته های سرمایه گذاری خود را ارائه کرده است، در نظر دارد دفتر تخصصی در حوزه سرمایه گذاری راه اندازی کند و معاونت سرمایه گذاری نیز ۱۰۶ بسته سرمایه گذاری ارائه خواهد کرد. بخشی از این بسته های سرمایه گذاری بسته های تامین مالی در حوزه گردشگری است.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص حمایت از حوزه سرمایه گذاری گفت: با توجه به تعریفی که در حوزه گردشگری داریم، از فعالان گردشگری و سرمایه گذاران ورودی به این منطقه و همچنین ظرفیت های معرفی شده حمایت می کنیم. شامل تخصیص زمین، تسهیلات اعطای مجوز و نمایندگی خواهد بود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا