اخبار اقتصاد ایران

مقایسه تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها+ جدول قیمت‌ها

اگر قصد خرید سرویس ADSL را دارید با ما همراه باشید تا بسته های اینترنتی اپراتورها را بر اساس قیمت مقایسه کنیم.

ایران تحلیل “اول مقایسه کنید بعد خرید کنید” بهتر است در هر خریدی این شعار را در نظر بگیرید. البته برای خرید اشتراک اینترنت ثابت مسائل دیگری مانند کیفیت وجود دارد که جدا از این مقاله است. اگر به دنبال مقایسه تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها هستید با ما همراه باشید.

به گزارش دیجیاتو، اگرچه وزارت ارتباطات توسعه فیبر نوری را در دستور کار قرار داده است، اما همچنان طبق آخرین آمار رگولاتوری، XDSL بیشترین درخواست را در بحث اینترنت ثابت دارد. لذا با جمع آوری تعرفه اینترنت ثابت اپراتورهای مختلف سعی در کمک به شما داریم تا بتوانید تصمیم بهتری برای خرید اشتراک بگیرید.

در حال حاضر اپراتورهای مختلفی برای خرید اینترنت ADSL در دسترس هستند که از جمله آنها می توان به شاتل، آسیاتک، تلکام، سابانت، های وب و … اشاره کرد که با مراجعه به سایت هر اپراتور قیمت آنها را برای مدت یک ماه استخراج کردیم. که در زیر می توانید مشاهده کنید.

البته هر شرکتی بسته های مختلفی را بر اساس قیمت و حجم تهیه کرده است که از هر اپراتور یک مدل را انتخاب کردیم. همچنین ممکن است در پنل کاربری هر شرکت بسته های متنوع تری برای مشتریان وجود داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است به قیمت های درج شده ۹ درصد مالیات اضافه می شود.

اکثر اپراتورها در حال حاضر حداقل سرعت ۲ مگابیت در ثانیه را ارائه می دهند که سرعت دانلود حدود ۲۵۰ کیلوبایت را برای مشترکین فراهم می کند. حجم های نوشته شده برای هر بسته نیز مقدار مصرف منصفانه است که پس از آن سرعت اینترنت کاربر به ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه کاهش می یابد. اگر بسته اینترنت خریداری شده شما هنوز زمان دارد، می توانید با تمام شدن حجم اضافی خریداری کنید که معمولاً هر گیگابایت ۴ هزار تومان است.

توجه داشته باشید که برای بهره مندی از حداکثر سرعت ذکر شده برای هر پکیج، سیم کشی ساختمان شما نیز باید قابلیت پاسخگویی به انتقال اطلاعات با این سرعت را داشته باشد. برای مثال ممکن است سرویس ۸ مگابیت بر ثانیه را برای خود فعال کنید اما حداکثر سرعتی که می توانید به آن دسترسی داشته باشید ۳ مگابیت در ثانیه است. برای رفع این مشکل می توانید قبل از خرید بسته اینترنت از اپراتور بخواهید تا یک کارشناس برای بررسی این موضوع به منزل شما بفرستد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا