ورزشی

هالند گل نزد ولی خیلی به تیم کمک کرد

بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر با برتری منچسترسیتی مقابل برنتفورد به پایان رسید. سیتی با گل موپایی خیلی زود از حریف عقب افتاد اما هت تریک فودن باعث شد پپ یک قدم به بالای جدول نزدیک شود.

به گزارش ساکرنت، گواردیولا در نشست خبری خود گفت: امشب شاهد یک فودن فوق العاده و استثنایی بودیم. او تاثیرگذارترین فصل خود را برای این تیم از نظر گل و پاس گل هدایت می کند. فودن ساده بازی می کند و از گل زدن و حضور در خط حمله لذت می برد. او همیشه حدود هجده قدم با حریف فاصله دارد. فودن بازیکن جوانی است و تاکنون بیش از ۲۵۰ بازی برای سیتی انجام داده است که نشان دهنده تاثیری است که او از زمان ورودش داشته است.

هت تریک فودن مقابل برنتفورد دومین هت تریک او در لیگ برتر بود. اولین هت تریک او در ۲ اکتبر ۲۰۲۲ در برابر منچستریونایتد ثبت شد.

سرانجام پس از پنج ماه زوج کوین دی بروین و ارلینگ هالند از ابتدا در تیم سیتی بازی کردند. سرمربی سیتی درباره حضور این دو بازیکن پس از مدت ها در این تیم افزود: دی بروین در هفته های اخیر پس از انجام عمل جراحی همسترینگ به آمادگی کامل بازگشته و هلند بالاخره پس از مدت ها در دسترس است. نمی توانم تصور کنم شش بازیکن او را در فاصله دو یا سه متری هلند محاصره کنند. این غم انگیز است. اتفاقی که برای هلند افتاد بقیه جناحین او را آزاد کرد و امشب شاهد گلزنی فودن بودید. در واقع به لطف حضور ارلینگ هالند در زمین، جولیان آلوارز و کوین دیفضای بیشتری دارند. بدون او دشوارتر خواهد بود. بنابراین هالند امروز به ما کمک زیادی کرد.

برنتفورد تنها تیمی بود که فصل گذشته سیتی را هم در خانه و هم خارج از خانه در لیگ برتر شکست داد.

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر در پایان درباره دیدار مقابل برنتفورد گفت: دیدار مقابل برنتفورد بسیار سخت است. آنها تیمی باورنکردنی هستند و بهترین تیم لیگ برتر در ضربات ایستگاهی، کرنر، ضربات ایستگاهی، پرتاب ها هستند. من هیچ تیمی بهتر از برنتفورد در این زمینه ها ندیده ام.

در حال حاضر لیورپول با ۵۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و منچسترسیتی و آرسنال با ۴۹ امتیاز به دنبال شاگردان کلوپ هستند. البته با این تفاوت که سیتیزن ها یک بازی کمتر از دو مدعی دیگر دارند و در صورت پیروزی در بازی پشت سر خود در صدر قرار می گیرند.

در بازی بعدی لیگ برتر سیتی باید برنده شود بهمن برای بازدید از اورتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا