ورزشی

هوادار صفر – استقلال یک

هواداران از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه خالی میزبان استقلال هستند. این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی پوشان به پایان رسید.

استقلالی ها در شرایطی این دیدار را آغاز خواهند کرد که حتی با تساوی هم می توانند در پایان سال صدرنشینی خود را قطعی کنند اما طبیعتا جواد نکونام و شاگردانش نمی خواهند فاصله امتیازی خود با رقبا را از دست بدهند.

در طرف مقابل این هوادار با حضور مسعود شجاعی چهره ای قابل احترام پیدا کرده و نتایج خوبی کسب کرده است. بنفش ها تا باخت هفته گذشته با سرمربی جدید خود شکست نخورده بودند و حالا باید شاهد جدال این دو هم تیمی سابق در اوساسونا باشیم که تقابل آن ها جذابیت های خاص خود را خواهد داشت. چگونه پیش خواهد رفت؟

استقلال از نظر آماری برتری مطلق نسبت به همشهری خود دارد و در هر ۵ دیدار گذشته پیروز شده است به طوری که ارغوانی های پایتخت حتی نتوانسته اند یک امتیاز از آبی پوشان بگیرند.

با این حال جواد نکونام به عنوان سرمربی در چهار باری که مقابل هواداران قرار گرفته دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده است. مسعود شجاعی نیز در تنها تقابل خود به عنوان سرمربی مقابل استقلال ناکام ماند و باید دید کاپیتان سابق تیم ملی و شاگردانش موفق به کسب اولین امتیاز مقابل استقلال می شوند یا خیر.

نتیجه هفته گذشته: هوادار در تبریز با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب تراکتور شد و استقلال در بازی دربی مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید.

وضعیت جدول: هوادر با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم و استقلال با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار – استقلال

یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۲۱:۰۰

از ورزشگاه تهران عبور کنید

ترکیب فن

علیرضا حقیقی، امین قاسمی نژاد، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، سیدمحمد میری، مهدی عبدی، سوبان پسندیده، مرتضی منصوری، امین پورعلی و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضویند، جلال الدین مشاریپوف و گوستاو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

توضیحات گل

هوادر سفر – استقلال یک (دقیقه ۱، آرمین سهرابیان): در همان ابتدای بازی یک کرنر برای استقلال به دست آمد که مهدی پور پشت توپ ایستاد و کرنر را کوتاه کرد. ابوالفضل جلالی پس از دریافت پاس، پاس خوبی به دروازه زد که با ضربه سر سهرابیان به گل اول استقلال تبدیل شد تا در ثانیه ۴۳ سریع ترین گل فصل را به ثمر برساند.

کارت زرد

حامی: سید محمد میری (۳۹)

استقلال: جلال الدین مشاریپوف (۳۹)، محمدحسین مرادمند (۱+۴۵)

لحظات حساس

دقیقه ۶: شوت محکم سبحان پسندیده با پای چپ به یکی از بازیکنان استقلال برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۱۵: شوت راه دور مرتضی منصوری را حسینی به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۱۹: ارسال کرنر روی دروازه پس از دفاع ناقص مدافعان استقلال در محوطه جریمه به کریم اسلامی رسید که ضربه او را حسینی با پای راست به زیبایی مهار کرد. در برگشت توپ به شجاعیان رسید که ضربه دیدنی او از پشت محوطه را حسینی با واکنشی دیدنی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۷: هوادار کنار تیر افقی صاحب ضربه ای شد که داریوش شجاعان با یک ضربه مستقیم قصد گلزنی داشت که حسینی توپ را مهار کرد. در برگشت توپ به امین پورعلی رسید که ضربه او نیز توسط کاپیتان استقلال دفع شد.

دقیقه ۵۶: شوت هوادر صاحب که ضربه کریم اسلامی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: ابوالفضل جلالی از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: استقلال روی یک حمله سریع وارد محوطه جریمه شد که ضربه صالح حردانی به دروازه نزدیک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا