فناوری

واتس‌اپ ظاهراً به ابزارهای ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مجهز می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: در نسخه بتای جدید واتس اپ اندروید، سه ابزار پیشرفته ویرایش هوش مصنوعی تصاویر اضافه شده است.

بر اساس نسخه بتای جدید واتس اپ، قابلیت ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی به این اپلیکیشن می آید. این ویژگی جدید چندین ابزار را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به راحتی پس زمینه، استایل و سایر موارد تصویر خود را با آنها ویرایش کنید.

با توجه به بررسی های سایت TheSPandroid، در نسخه ۲.۲۴.۷.۱۳ بتای واتس اپ اندروید، ابزارهای پیشرفته ویرایش هوش مصنوعی اضافه شده است. البته این ابزارها هنوز برای کاربران در دسترس نیستند. در ادامه ویژگی های ابزارهایی که احتمالا به واتس اپ اضافه می شوند را می خوانید:

پس زمینه: با این ابزار می توانید پس زمینه عکس خود را تغییر دهید. آنچه را که می خواهید برای هوش مصنوعی توصیف می کنید و سپس موضوع عکس به پس زمینه جدید منتقل می شود.

Restyle: با کمک هوش مصنوعی می توانید فیلترها و سبک های جدیدی را به عکس های خود اضافه کنید.

Expand: با استفاده از این ابزار می توانید پس زمینه عکس را بازتر یا طولانی تر کنید تا هوش مصنوعی قسمت های خالی تصویر را کامل کند.

بر اساس تصویر بالا، به نظر می رسد که گزینه ویرایش تصویر با هوش مصنوعی زمانی ظاهر می شود که می خواهید عکسی را برای شخصی ارسال کنید یا زمانی که می خواهید تصویری را در قسمت وضعیت قرار دهید.

متا قبلا تایید کرده بود که ویرایش پس‌زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی را به اینستاگرام و فیس‌بوک اضافه می‌کند، اما اکنون به نظر می‌رسد این ابزارها به واتس‌اپ نیز می‌آیند. علاوه بر این، قابلیت جدید رونویسی پست صوتی احتمالاً پس از iOS برای کاربران اندروید نیز در دسترس خواهد بود.

ویژگی ویرایش تصویر هنوز در مراحل اولیه توسعه است و ممکن است کمی طول بکشد تا به نسخه اصلی واتس اپ راه پیدا کند. باید منتظر ماند و دید که هوش مصنوعی چگونه می تواند تحولی در ویرایش و اشتراک گذاری عکس های کاربران در واتس اپ ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا