اخبار بورس

واریز سود ۱۱ نماد در هفته آخر دی ماه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از جزئیات پرداخت سود سهامداران در هفته چهارم. دی این ماه نشان می دهد ۱۱ ناشر سود جاری و سالانه ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار را شامل ۱۱۰۰ میلیارد تومان به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

سپرده سود جاری از ۶ شرکت

این گزارش می افزاید: در هفته چهارم دی در این ماه ۶ شرکت «سرمایه گذاری البرز (والبر)، داروپخش (وپخش)، داروسازی شهید قاضی (دقاضی)، سرمایه گذاری پارس توشه (وتوشه)، مجتمع صنعتی و معدنی سپاهان (واحیا)، قند تربت حیدریه (قربت) از مزایای آن بهره مند خواهند شد. ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ سهامدار ۷۶۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان به صمت و از طریق سامانه سجام واریز کرده اند.

و عدالت (سرمایه گذاری البرز): ۵۳۰ ریال

قاضی (قاضی دارو): ۲۵۹۲ ریال

و پخش (داروساز): ۶۴۵۲ ریال

و بس (سرمایه گذاری از پارس توشه): ۱۸۰ ریال

واحیه (مجتمع صنعتی و معدنی سپاهان): ۱۵۰۰ ریال

من نزدیک شدم (قند تربت حیدریه): ۱۱۰۰ ریال

سپرده سود سالانه ۵ شرکت

این گزارش می افزاید: در هفته چهارم دی در این ماه ۵ ناشر «پلاستیران (پلاست)، سیمان آبیک (سابیک)، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد)، گروه دارویی برکت (برکت)، سرمایه گذاری سپه (وسپه)» به سود سالانه ۲۱۹ هزار و ۲۳۵ سهامدار دست یافتند. ۳۳۹ هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان از صمت و از طریق سامانه سجام واریز شد.

پلاستیک: ۶۰۰ ریال

سابیک: ۲۴۰۰ ریال

چقدر: ۸۹۰ ریال

برکت: ۵۳۰ ریال

عصر: ۸۰۰ ریال

پرداخت ۱۰۳ میلیارد تومان سود

آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان هفته چهارم این موضوع را نشان می دهد. دی سود ماهانه، جاری و سالانه ۷۶۱ ناشر شامل ۱۰۳ هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان توسط صمت و از طریق سامانه سجام واریز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا