ورزشی

واکنش سایت جبهه پایداری به حضور دختر علی دایی در برنامه عادل فردوسی پور

رجانیوز نوشت: تیم برنامه نویسی «فوتبال ۳۶۰» و عادل فردوسی پور با وجود آگاهی از قوانین و چارچوب های برنامه نویسی در فضای مجازی، آگاهانه بستر را برای حضور غیر هنجاری دختر علی دایی فراهم کرده اند.

البته این اقدام تیم برنامه نویسی «فوتبال ۳۶۰» در راستای تلاش برای دیده شدن عادل فردوسی پور قابل تحلیل است. به خصوص اینکه در برنامه های قبلی فردوسی پور بیش از مسائل ورزشی و فوتبالی این برنامه، جنبه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آن بحث برانگیز بوده است.

بیشتر بخوانید: از خجالت شدید دختر علی دایی در مقابل فردوسی پور و پژمان جمشیدی تا لباس گرانقیمتش/ اسطوره فوتبال ایران: یک سال و نیم است که ممنوع الخروج هستم اما محرومیت از مربیگری ندارم!/فیلم

در این میان نوع برخورد دستگاه قضایی با این هنجارشکنی آشکار قابل تامل است! سوالی که مدام در افکار عمومی مطرح می شود این است که «اگر یک فرد عادی به جای دختر علی دایی کشف حجاب می کرد، باز هم اجباری وجود نداشت». و هیچ اقدام قضایی علیه او صورت نگرفت؟»

به نظر می رسد عدم برخورد قانونی با دختر علی دایی و عادل فردوسی پور آثار مخربی بر افکار عمومی و جامعه مومنان خواهد داشت. زیرا این گزاره که «در جمهوری اسلامی عده ای مصونیت آهنین دارند» به طور غیرمستقیم تایید و تقویت می شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا