اخبار اقتصاد ایران

ورود به معماری سازمانی مطابق با فناوری، پیش نیاز اصلی تحول دیجیتال برای مجموعه مخابرات است

ریاضی گفت: ورود به معماری سازمانی مطابق با فناوری، مهم‌ترین پیش‌نیاز از انقلاب صنعتی چهارم برای شرکت‌های ارتباطی است و در این مسیر، استفاد از زیرساخت‌های مهم و اصلی شرکت به عنوان اپراتور زیرسا ختی حوزه ارتباطات کشور، منجر به تسریع در توسعه فناوری‌های می‌شود. نوین در کشورمان خواهد بود.

ایران تحلیل، حسین ریاضی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع ارتباطی پایا ضمن تشریح همکاری گروه پایا و شرکت مخابرات ایران، محصول آیتل را که حاصل تفاهم نامه بین آنهاست معرفی کرد. گروه ها تصریح کرد: گروه مخابرات می تواند با زیرساخت های قدرتمند خود با ورود به عرصه خدمات محور با بهره برداری از فرصت های تحول دیجیتال، مناسب ترین محصولات را در حوزه هوشمند عرضه کند و به پایدارترین درآمد دست یابد.

راثی با بیان اینکه ادغام در استقرار سیستم های ارتباطی ثابت، سیار و داده برای توسعه پایدار ضروری است، گفت: توسعه سیستم های کلیدی برای نوآوری دیجیتال به منظور تقویت همکاری با ذینفعان ملی و شرکای بین المللی و بهره برداری از فرصت های تحول دیجیتال از طریق بهره برداری «برای تسریع در فناوری افزایش تاثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد اثرات پایدار و متوازن یکی از بارزترین موارد ورود قدرتمند شرکت مخابرات ایران به سیستم‌های مبتنی بر انقلاب چهارم صنعتی است.

وی با اشاره به سابقه گسترده فعالیت شرکت های ارتباطی مطمئن در امور مخابراتی، گفت: ارائه محصول آیتل که حاصل این تفاهم نامه است، فصل جدیدی در زمینه همکاری شرکت های ارتباطی است.

ریاضی افزوده: ورود به معماری سازمانی مطابق با فناوری، مهم‌ترین پیش نیاز انقلاب صنعتی چهارم برای شرکت‌های ارتباطی است و در این مسیر، از زیرساخت‌های مهم و اساسی شرکت به عنوان شرح زیر ساخت حوزه‌های ارتباطات کشور، منجر به تسریع توسعه فناوری‌های نوین می‌شود. در کش ورمان خواهد بود.

مدیرعامل صنایع ارتباطی پایا با بیان اینکه ارتقای کسب و کارهای دانش بنیان با حمایت شرکت های بزرگ و همکاری و هم افزایی کامل این برندهای مطرح امکان پذیر است، گفت: وی افزود: انقلاب صنعتی چهارم با ورود سرمایه و خروج درآمد محقق می شود که نوآوری های شرکت های مخابراتی و کل ظرفیت ارتباطی کشور را وارد کار پیشرفت و خلاقیت می کند.

راثی با بیان اینکه فیلترینگ فعلی منجر به ضرر در مفهوم‌سازی و عملیاتی‌سازی خدمات هوشمند می‌شود، گفت: باید با این معضل کنار بیاییم و در شرایط فعلی تا حد امکان خدمات هوشمند ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات دیجیتال باعث افزایش ضمانت امنیتی و کاهش احتمال تقلب و آسیب به محصولات می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع ارتباطی پایا گفت: ارائه خدمات مبتنی بر هوش و ارائه خدمات دیجیتال به جای خدمات اولیه اپراتورها یکی از مهمترین منابع سرمایه گذاری در عصر اینترنت اشیا است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه اینترنت اشیا به همه شرکت ها هویت می بخشد، تصریح کرد: هیچ برتری بدون ارزیابی دقیق حوزه دیجیتال نمی تواند منجر به ایجاد ارزش برای اپراتورها شود.

راثی گفت: آینده دانش دنیای دیجیتال، مدیریت صحیح سازمان و تحلیل داده ها در مواردی مانند استقرار انشعابات هوشمند، پارکینگ های هوشمند و مناطق ترافیکی هوشمند در سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هوشمندی زیادی از طریق ترکیب ارتباطات تلفن ثابت امکان پذیر است، تصریح کرد: بهره وری و صرفه جویی مالی حاصل از انقلاب چهارم صنعتی بیشترین تاثیر و عملکرد مثبت را به ویژه برای مشتریان سازمانی خواهد داشت.

آریازی اعلام کرد: در حال حاضر شرکت مخابرات ایران با بهره گیری از هوشمندی و ارائه سرویس اینترنت اشیا و تفاهم نامه شرکت صنایع ارتباطی پایا و شرکت مخابرات ایران با افشاگری آیتل می تواند به بیشترین ارزش آفرینی دست یابد. ” نام تجاری، در راستای این توسعه اساسی است. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا