ورزشی

پایان کابوس منچستریونایتد با شکست مقابل بایرن مونیخ/ صعود ناپولی، توقف اینتر و پیروزی رئال

در ادامه هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شش دیدار در سه گروه برگزار شد که مهم ترین اتفاق آن حذف منچستریونایتد بود.

شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد میزبان بایرن مونیخ صعود کردند. شاگردان ده هاخ برای صعود باید باواریایی ها را شکست می دادند و منتظر تساوی دو تیم دیگر گروه بودند که هیچ کدام اتفاق نیفتاد.

بایرن مونیخ موفق شد با گل دقیقه ۷۱ کینگزلی کومان منچستریونایتد را شکست دهد و با ۵ برد و یک تساوی قدرتمند با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم اول گروه به دور بعد صعود کند.

در دیگر بازی این گروه، کپنهاگ دانمارک با یک گل گالاتاسرای ترکیه را شکست داد و هشت امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه پس از بایرن راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. گالاتاسرای با پنج امتیاز سوم شد و راهی لیگ اروپا شد. منچستریونایتد با چهار امتیاز در رده چهارم گروه قرار گرفت و حذف شد.

در گروه C، رئال مادرید میزبان خود یونیون برلین را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد. خسلو دو بار و سابایوس گل های رئال را به ثمر رساندند. در این بین لوکا مودریچ یک پنالتی را برای رئال از دست داد.

در دیگر بازی این گروه ناپولی با دو گل براگا پرتغال را شکست داد و ۱۰ امتیازی شد و بعد از رئال با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد. براگا با چهار امتیاز در رده سوم قرار گرفت و راهی لیگ اروپا شد.

در گروه D اینتر و رئال سوسیداد دیدار سختی را پیش رو داشتند. جدال تیم های صعود کننده برای کسب مقام اول بود. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و هر دو تیم ۱۲ امتیازی شدند اما سوسیداد به دلیل تفاضل گل بهتر مقام اول را کسب کرد.

در دیگر بازی این گروه بنفیکا پرتغال با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود سالزبورگ اتریش را شکست داد تا هر دو تیم چهار امتیازی شوند و بنفیکا به دلیل گل های بیشتر در خانه به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شود.

پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری چهار دیدار گروه دوم بسته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا