ارزهای دیجیتال

پایداری قیمت بیت کوین در بالای سطح 43 هزار دلار


به گزارش ایران تحلیل، در دنیای پر نوسان ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین اخیرا تحت تاثیر افت بازار سهام آمریکا و عملکرد سهام کوین بیس به زیر مرز ۴۳ هزار دلار رسید. با این حال، قیمت این ارز دیجیتال پیشرو نشان داد که می تواند استقامت خود را حفظ کند و تحت تاثیر روحیه خرید سرمایه گذاران، بالای ۴۲۰۰۰ دلار بماند.

این ثبات با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده و اظهار نظر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در تعدیل انتظارات از کاهش نرخ بهره در ماه مارس، همزمان شد. در میان این شاخص های اقتصادی، افراد با نفوذی مانند کتی وود، سرمایه گذار و مدیر عامل مشهور Ark Invest نظر مثبت خود را در مورد بیت کوین بیان می کنند. در حالی که تغییرات نظارتی در هنگ کنگ ممکن است نشان دهنده تغییرات احتمالی در ارزش گذاری و پویایی بازار ارزهای دیجیتال باشد.

دیدگاه کتی وود در مورد بیت کوین

کتی وود، مدیر عامل شرکت ARK Invest، معتقد است که بیت کوین می تواند ارزشمندتر از طلا شود. او این ارز دیجیتال را طلای دیجیتال می داند. زیرا بیت کوین مکانی امن برای سرمایه گذاری پول در زمان های نامشخص در نظر گرفته می شود.

در یک مصاحبه اخیر، برت وینتون از وود و ARK درباره عملکرد بیت کوین در مقایسه با طلا، به ویژه در دوران سخت اقتصادی، صحبت کردند. حتی در حالی که سایر سرمایه گذاری ها با مشکل مواجه بودند، بیت کوین در مارس ۲۰۲۳ در طول بحران بانکی منطقه ای ۴۰ درصد افزایش یافت.

برخلاف کاهش موقت قیمت بیت کوین پس از تایید ETF، وود انتظار دارد که با ورود سرمایه گذاران بزرگ از طریق ETF های بیت کوین، بازار به رشد خود ادامه دهد.

تاثیر قوانین ارزهای دیجیتال هنگ کنگ بر قیمت بیت کوین

این مهلت برای دریافت مجوز در هنگ کنگ ممکن است در ابتدا باعث ایجاد برخی عدم اطمینان شود. در عین حال، نشان می دهد که تنظیم کننده ها شروع به پذیرش و تنظیم جدی تر ارزهای دیجیتال کرده اند. این همچنین می تواند در نهایت منجر به قانونی شدن و پایدارتر شدن بیت کوین در جوامع شود.

پیش بینی قیمت بیت کوین

همانطور که توسط تجزیه و تحلیل نمودار ۴ ساعته نشان داده شده است، در ۶ فوریه، قیمت بیت کوین حدود ۴۳۰۰۰ دلار است. سطح محوری تعیین شده روی ۴۲۲۰۸ دلار به عنوان فشارسنج برای تعیین جهت بازار عمل می کند.

این ارز دیجیتال با مقاومت ۴۲۸۹۵ دلاری، ۴۳۷۰۴ دلاری و ۴۴۷۲۷ دلاری مواجه است. این قیمت ها سطوحی هستند که می توانند روند صعودی را به چالش بکشند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۴۷ نشان دهنده پویایی متعادل بازار است، نه بیش از حد خرید و نه بیش از حد فروش. اقدام قیمت بیت کوین در محدوده ۴۳۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰ دلار است که نشان دهنده یک بازار معتدل و محتاط است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا