اخبار اقتصاد ایران

پرداخت بیش از 87000 فقره وام فرزندآوری توسط بانک صادرات ایران :: ایران تحلیل

بانک صادرات ایران با پرداخت بیش از ۸۷ هزار وام برای کودکان از طرح ملی جوانان جمعیت حمایت کرد.

به گزارش ایران تحلیل، پرداخت وام قرض الحسنه کودکان در راستای حمایت و حمایت از طرح ملی جوانان توسط این بانک در سال گذشته ادامه یافت و ۸۷ هزار و ۳۱۰ خانوار در کشور از بیش از ۵۴ هزار و ۵۴ هزار خانوار بهره مند شدند. ۷۷۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه از این بانک. تبدیل شد

بانک صادرات ایران علاوه بر تامین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی و انجام اقدامات ویژه از جمله افزایش سرمایه و اصلاح ساختارهای مالی، با ایفای مسئولیت های اجتماعی، حجم تسهیلات تعهدی و حمایتی خود را در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۴۹۳ هزار میلیارد ریال رساند. که نسبت به سال قبل بیش از ۵۱ درصد رشد داشته و سهم بسزایی در کمک و حمایت از بخشهای مختلف اقتصاد مقاومتی و حمایت از مردم در اقصی نقاط کشور داشته است.

پرداخت انواع وام قرض الحسنه در زمینه های ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، درمان، ستاد دیه و سایر وام های ضروری و همچنین مشارکت در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مشارکت مدنی. در نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی مسکن، ساخت و خرید مسکن ایثارگران، خدمات حمایتی کشاورزی و حمایت از اقدامات شرکت مادر تخصصی دولتی، از دیگر اقدامات این بانک در جهت پرداخت تعهد و تسهیلات پشتیبانی در مدت مذکور که در قالب عقود قرض الحسنه، مشارکت مدنی، مضاربه، پیش پرداخت، فروش اقساطی می باشد. ، جعلاء و مرابحه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا