ورزشی

پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی

در ابتدای فصل و زمانی که احمد گهری به عنوان دروازه بان دوم پرسپولیس را ترک کرد، مدیران این باشگاه به دنبال توافق با دروازه بان دیگری برای جایگزینی احمد گهری بودند.

در این بین گزینه های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آنها محمدرضا خالدآبادی، دروازه بان هوادار بود که برای صدور رضایت نامه خود مبلغ ۱۰ میلیارد تومانی طلب کرده بود.

در این بین گزینه های مختلف خارجی و داخلی دیگر از سوی باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن به عنوان دروازه بان دوم مورد بررسی قرار گرفت اما شرایط به گونه ای پیش نرفت که بتوان قرارداد امضا کرد و به همین دلیل پرسپولیس بیرانوند و آمیرزا را انتخاب کرد. رفیعی به عنوان دروازه بان رده امید به تیم پیوسته بود و شروع به کار کرده بود.

بررسی ها نشان می دهد دو سال پیش رفیعی که به صورت رایگان از نساجی برای بازی در تیم امید این باشگاه به پرسپولیس پیوسته بود، قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی امضا کرد و امسال که رسما به عنوان دروازه بان دوم این تیم فعالیت می کند، قرارداد امضا کرد. قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی. .

او در غیاب بیرانوند در چهار بازی به میدان رفته و در هر چهار بازی توانسته دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

عملکرد رفیعی نشان می دهد پرسپولیس با اتکا به بازیکنان جوان و مستعد خود به جای هزینه های چند ده میلیاردی حالا یک دروازه بان قابل اعتماد با ۵۰۰ میلیون تومان دارد که می تواند در غیاب بیرانوند خیال هواداران را برای گلزنی این تیم راحت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا