ارزهای دیجیتال

پشتیبانی صرافی BingX از کاربران ایرانی باوجود تحریم‌ها


به گزارش ایران تحلیل، در حال بررسی این موضوع است که آیا صرافی ارز دیجیتال BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند یا خیر. علیرغم تحریم های ناعادلانه ای که آمریکا علیه کاربران ایرانی وضع کرده است، این صرافی همچنان به ایرانیان اجازه داد و ستد می دهد. با وجود مقررات سختگیرانه، صرافی BingX تراکنش‌ها را با استفاده از ریال ایران (IRR) تسهیل می‌کند و خدماتی را به ساکنان ایرانی ارائه می‌دهد که نگرانی‌هایی را در مورد رعایت قوانین بین‌المللی افزایش می‌دهد.

ezgif-5-3bace0308a

مقاومت در برابر تحریم ها

بنا بر گزارش ها، صرافی BingX به معامله گران ایرانی دسترسی کامل به پلتفرم ها را داده است و به آنها اجازه داده است تا با استفاده از کارت ملی ایران، ارزهای دیجیتال را معامله کنند. این صرافی به صورت آشکار نسخه فارسی وب سایت خود را نمایش می دهد و با کاربران فارسی زبان در گروه رسمی تلگرام خود ارتباط برقرار می کند. علاوه بر این، صرافی BingX امکان تبادل مستقیم بین ریال ایران و تتر (USDT) را فراهم می کند. این فرآیند بر اساس قوانین اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) ممنوع است.

چالش های نظارتی

از سال ۱۹۷۹ تحریم های یکجانبه و ناعادلانه تحت نظارت ایالات متحده آمریکا علیه ایران اعمال شده است. این تحریم‌ها محدودیت‌هایی را برای ساکنان ایرانی با استفاده از صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال اعمال می‌کند. این محدودیت ها شامل صرافی هایی است که متهم به تسهیل معاملات مربوط به افراد یا شرکت های ایرانی هستند. با وجود این خطرات، صرافی BingX همچنان از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند.

ezgif-5-7474bdb2a8

نگرانی در مورد رعایت قوانین

پاسخ از BingX

در پاسخ به سوالات، نمایندگان BingX نگفته اند که از کاربران ایرانی حمایت می کنند و گفته اند که احزاب غیرمجاز سیاست های رسمی شرکت را نادرست معرفی کرده اند. با این حال، اظهارات متناقض نمایندگان خدمات مشتریان BingX و در دسترس بودن خدمات ریالی ایران در این پلتفرم نشان می دهد که صرافی با الزامات قانونی مطابقت ندارد.

مشکلات مکرر در انطباق

صرافی BingX اولین پلتفرم ارز دیجیتال نیست که برای تسهیل تراکنش‌های مربوط به کشورهای تحریم‌شده مورد بررسی قرار گرفته است. در گذشته، صرافی هایی مانند Binance و Poloniex با انتقادات مشابهی مواجه شده اند که منجر به جریمه های سنگین و عواقب قانونی شده است. با وجود مداخله نظارتی، برخی صرافی ها همچنان تحریم ها را نادیده می گیرند. زیرا جذابیت درآمد برای بسیاری از آنها ارزشمند است.

آخرین اخبار و تحلیل ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا