خودرو

پویشی با هدف نگاهداشت آب سالم در مناطق کم برخوردار


آنچه دیگران می خوانند:

مهرداد معلم در خصوص اجرای طرح تامین آب آشامیدنی سالم برای رفع مشکلات آب شرب مناطق محروم گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از همشهریان عزیز در مناطق کم برخوردار، این طرح برای دومین بار متوالی اجرا می شود. سال امیدواریم با روحیه این امر الهی بتوانیم در صنعت گام برداریم.

معلمان در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی شرکت سازه گسترسایپا حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور است، افزود: با توجه به مشکلات تحریمی کشور، تلاش کرده ایم ظرفیت تولید زنجیره تامین دانش پشتیبانی را حفظ و توسعه دهیم. شرکت‌های مستقر که دارای ظرفیت‌های تولیدی متناسب با نیاز صنعت خودروسازی کشور هستند تا ضمن تحکیم بستر اشتغال در این حوزه‌ها، از تولید ملی کشور حمایت کنند. ما چندین برنامه در دست بررسی تخصصی داریم.

مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا یادآور شد: در این مناطق شرکت هایی وجود دارند که در زمینه تولید قطعات با آنها همکاری خوبی داریم و تمام تلاش خود را برای ارتقای مهندسی و افزایش ظرفیت تولید این شرکت ها به عنوان یک تعهد ملی برای ایجاد رونق انجام خواهیم داد. و ایران مترقی محصول.

گفتنی است شرکت سازه گسترسایپا با حمایت شرکت های دانش بنیان منطقه بلوچستان سال گذشته مخازن ذخیره آب آشامیدنی سالم را در این منطقه تولید و عرضه کرده است و امسال برای دومین سال متوالی برنامه ریزی برای اجرای این وظیفه دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا