بانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت اعیادشعبانیه

به گزارش ایران تحلیل، کوروش پرویزیان رئیس اتحادیه بانک ها و موسسات وام دهی خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک شعبان را تبریک گفت.

متن پیام پرویزیان به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

شعبان ماهی است که مفاهیم متعالی مسئولیت پذیری، شهادت، تبیین و انتظار را به همراه دارد. اولین روزهای ماه با میلاد مسعود سرور جوانان بهشت ​​آغاز می شود و با میلاد با سعادت قائم آل محمد (ص) به ماه عید الهی می پیوندد.

در حالی که تاریخ به جوانمردی و دلاوری سرداران کربلا افتخار می کند و امام حسین (ع) با شهادتش و یارانش نماد مقاومت در برابر ظلم و تحریف دین شدند، قمر بنی هاشم (ع) در این راه دلاوری را ترجیح می دهد. استان با امکانات زندگی و سید الساجدین امام سجاد علیه السلام افسانه بزرگ کربلا را با تاریخ پیوند می زند و برای جهانیان تبیین می کند. پاسداران سرافراز و جانبازان سرافراز کشور عزیزمان در کنار ملت بزرگ ایران و با الگوگیری از قیام اباعبدالله(ع) از جانفشانی در راه امنیت، اقتدار و تمامیت کشور دریغ نکردند. به عظمت پیام آوران آزادی و طاغوت، امام حسین (ع)، ابوالفضل العباس و امام سجاد (ع) درود می فرستم. ولادت خجسته این عزیزان، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک می گویم.

همچنین نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم بشریت که زمین و زمان در انتظار ظهور اوست تا با آمدن او زنده شوند و وعده های الهی در مورد تحقق عدالت را در سراسر جهان هستی درک کنند. و پیروزی مستضعفین جهان. انتظاری شیرین که در آن ایمان زمینه ساز خودسازی و ترقی در مسیر تقوای الهی است.

با توجه به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج) پیش از این ولادت فرخنده حضرت مهدی موعود (عج) را قدردانی کرده ایم و امیدواریم با ظهور پربرکت و حضور کم نظیر ایشان، جهانیان در سایه سار الهی، رنگ صلح و صفا را ببینند. عدل الهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا