فناوری

پیشرفت‌های چشمگیر دنیا در درمان‌های سرطان / اهمیت تبادل اطلاعات متخصصان

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره بین المللی و هجدهمین کنفرانس سالانه بالینی انکولوژی، یاشا مخدومی بیان کرد: هشتمین کنگره بین المللی و هجدهمین کنفرانس سالانه بالینی انکولوژی چهارم تا ششم بهمن در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به پیشرفت چشمگیر و به روز رسانی دانش جهانی در درمان های سیستمیک از جمله ایمونوتراپی، هدف رفتارهورمون رفتار و رادیوتراپی بیماران سرطانی، لزوم تبادل اطلاعات در این زمینه بین همکاران، متخصصان، دستیاران و دانشجویان انکولوژی و سایر رشته های مرتبط بیش از پیش احساس می شود، لذا این کنگره با هدف ارتقای دانش و مهارت گروه های تشخیصی و درمانی سرطان، افزایش تعاملات بین رشته ای و آشنایی با آخرین دانش در این زمینه برگزار می شود. انکولوژی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری و رئیس انجمن علمی صدا و سیما انکولوژی ایران با اشاره به گستردگی مخاطبان این کنگره گفت: در هشتمین کنگره بین المللی و هجدهمین کنفرانس سالانه بالینی انکولوژی با توجه به تعدد و تنوع پنل ها و سخنرانی ها و با برنامه ریزی های انجام شده برای حضور رشته های مرتبط در سالن ها و کارگاه های جانبی، حضور کلیه متخصصان امکان پذیر می باشد. رادیو انکولوژیمتخصص زنان، متخصص انکولوژی متخصص زنان، فوق تخصص جراحی عمومی، فوق تخصص جراحی سرطان، اورولوژیست، متخصص گوش و حلق و بینی، فوق تخصص جراحی مغز و اعصابفوق تخصص گوارش و کبد، متخصص هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان، متخصصان هماتولوژی و انکولوژی فرزندان، قلبی عروقی و بیماری های قلبی عروقی، تکنسین های رادیوتراپی، همکاران پرستاری، فیزیک پزشکی، رادیوبیولوژی و رادیوتراپی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رسالت ذاتی انجمن رادیو انکولوژی ایران مبتنی بر ارتقای دانش بومی و توانمندسازی تیم درمان سرطان است، تمام تلاش ها و برنامه ریزی ها بر این اساس است که آخرین یافته های علمی در این کنگره تبیین خواهد شد و در سال های اخیر با تلاش همه دست اندرکاران و همچنین علمی کمیته ها و مجریان، کمی و کیفی برنامه های علمی کنگره افزایش یافته و تلاش همگان این است که اهداف ما از برگزاری چنین برنامه هایی تقویت و توسعه روابط علمی در سطح ملی و بین المللی باشد. ، برای بهبود مدیریت بیماری سرطان در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا