اخبار اقتصاد ایران

پیشرفت صفر درصدی هتل 5 ستاره مسکن مهر رشت؛ یک سال پس از کلنگ‌زنی!

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره مسکن مهر رشت که یک سال است شخم زده است هنوز شروع نشده است.

ایران تحلیل، زیرساخت های گردشگری به مجموعه امکانات، خدمات و سیستم های مورد نیاز برای حمایت از فعالیت های گردشگری اطلاق می شود که نقش حیاتی در جذب گردشگر، ارائه تجربیات مثبت برای آنها و تضمین توسعه پایدار صنعت گردشگری دارد. انجام می دهند.

استان گیلان در سال های اخیر همواره یکی از سه مقصد اصلی گردشگری بوده است، اما اینکه این میزان گردشگر تا چه اندازه به اقتصاد گردشگری استان کمک کرده اند، جای تامل دارد.

صنعت گردشگری می‌تواند شغل‌های زیادی در زمینه‌های مختلف ایجاد کند و زیرساخت‌های مناسب می‌تواند گردشگران را به مقصدی خاص جذب کند و آنها را برای ماندن طولانی‌تر و صرف هزینه بیشتر تشویق کند.

در همین راستا ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در گفت و گو با دیارمیرزا با بیان اینکه نیاز به ساخت هتل برای گیلان یک ضرورت است، اظهار داشت: هر ساله مسافران زیادی به این استان سفر می کنند. این استان اما به دلیل کمبود هتل در گیلان مجبورند به استان های همجوار رفته و در آنجا اسکان پیدا کنند به همین دلیل ساخت هتل پنج ستاره به یکی از سیاست های اداره کل فرهنگی تبدیل شده است. میراث.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت هتل پنج ستاره شهرداری رشت (گیلند) در این استان، گفت: موافقت اصولی ساخت این هتل در سال گذشته به مساحت ۱۸ هزار متر مربع اخذ شد. .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان یکی از دلایل عدم اجرای عملیاتی ساخت این هتل را عدم تایید این هتل که در ۲۰ طبقه است از سوی ارگان های ذیربط و بیان کرد: میزان سرمایه گذاری برای ساخت هتل شهرداری (گیلند) ۳ هزار میلیارد تومان بوده است. که برای ۹۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

جهانی همچنین بر لزوم توجه به تکمیل هتل های پنج ستاره گیلان تاکید کرد و افزود: در سال ۱۴۰۱ هتل پنج ستاره ناصر رنجکش به مساحت چهار هزار و ۴۶۱ متر مربع با سرمایه گذاری ۱۸۵ مترمربع تصویب شد. میلیارد تومان برای ۱۶۶ نفر. ایجاد می کند که عملیات اجرایی آن هنوز شروع نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا