اخبار بورس

پیش بینی بورس شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر پایان معاملات آخرین روز هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه ای با اندکی افزایش ۰.۰۴ درصدی در سطح ۲۹۸.۲۶ واحد قرار داشت که ۷۷۸ واحد نسبت به قله این شاخص فاصله دارد. شاخص تعادلی با افت جزئی ۰.۰۲ درصدی (معادل ۱۰۷ واحدی) در سطح ۷۳۸ هزار واحد باقی ماند.

پیش بینی بازار سهام برای روز شنبه

در آخرین روز معاملاتی هفته، بازار سهام بار دیگر شرایط رکود و عدم تحرک در حرکت قیمتی در بورس را تجربه کرد. با این وجود در فاز پایانی بازار تقاضای مثبتی در روند معاملات وجود داشت که منجر به بالاتر بودن قیمت نهایی نمادها از قیمت نهایی آنها شد.

بنابراین اهالی تالار شیشه‌ای امیدوارند هفته چهارم بهمن‌بی ماه مثبت باشد اما ارزش معاملات همچنان در کانال چهار هزار میلیارد تومانی گیر کرده است. کارشناسان بر این باورند تا زمانی که ارزش معاملات به مرز نزدیک به ده هزار میلیارد تومان نرسد، در ایجاد شاخص و نمادهای اصلی بازار خبری از حرکت قیمت نخواهد بود.
کارشناسان بازار معتقدند که اصلاح شدید قیمت در ماه گذشته فروشندگان را مسموم کرد. از اینجا می توان نتیجه گرفت که سهامدارانی که قبلاً در بازار مانده اند دیگر علاقه ای به حراج اموال خود ندارند. بنابراین به نظر می رسد بازار در محدوده های فعلی شاهد اصلاح قیمتی قوی نباشد. / اخبار تجارت

بورس فردا ۲۱ بهمن

وضعیت بورس در حال حاضر راکد است و به همین دلیل شاهد عدم واکنش به اخبار مثبت و واکنش شدید به اخبار منفی هستیم. به عنوان مثال در حالی که پیچیدگی های زنجیره صادرات فولاد از سنگ آهن به فرآورده های نهایی رو به کاهش است، واکنش مثبت خاصی نسبت به این خبر شاهد نبوده ایم، اما اگر اخبار منفی وجود داشته باشد، قطعا واکنش منفی شدیدی وجود خواهد داشت. در حال حاضر هیچ خبر مثبتی برای بورس نداریم و رکود همچنان ادامه دارد. فردا نیز یک روز بین تعطیلات است و بسیاری از مردم به تعطیلات رفته اند و به مسافرت رفته اند. بنابراین به این دلایل پیش بینی می شود بورس فردا رکود داشته باشد و خبر خاصی در بازار نباشد. البته روز چهارشنبه بازار با اندکی نشاط مثبت بسته شد و این جو مثبت می تواند شنبه را جبران کند./فردانامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا