ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت شیبا اینو / افزایش قیمت ادامه دارد؟

به گزارش ایران تحلیل، وضعیت فعلی شیبا اینو این نشان می دهد که در هفته گذشته ۱۳.۵ درصد رشد داشته است. این با وجود کاهش ۱۳ درصدی در ماه گذشته و به طور کلی در سال گذشته است بازده ۱۴۵ درصد ثبت کرده است

بعد از آن توسعه دهنده شیبا بودجه هفته گذشته شبکه لایه ۳ جدید اعلام کرد این سکه به حرکت مثبت خود ادامه داده و به احتمال زیاد طی چند روز آینده حرکت صعودی آن به شکل ناپایدار ادامه خواهد داشت. با توجه به احتمال احیای قوی بازار در چند ماه آینده، در میان مدت و بلندمدت نیز می توان افزایش قابل توجهی را انتظار داشت. البته نمی توان در مورد پیش بینی قیمت شیبا اینو نظر قطعی داد.

وضعیت فعلی شیبا اینو چگونه است؟

این روزها به نظر می رسد نشانه هایی از روند رو به بهبود شیبا اینو قابل مشاهده است؛ این ارز دیجیتال ممکن است طی یکی دو روز آینده حرکات مثبتی را برای جبران ضررهای چند روز گذشته نشان دهد.

آشکارساز RSI آن (رنگ بنفش) پس از رسیدن به سطح ۳۰ در روزهای قبل، دیروز به سطح ۵۰ رسید که نشان دهنده تغییر روند است که همچنان محتمل است. فضای زیادی برای رشد بیشتر دارد.

همزمان، میانگین ۳۰ روز شیبا اینو (نارنجی) روند نزولی را شکسته است و به نظر می رسد آماده حرکت مجدد است ۲۰۰ روز (رنگ آبی) که نشانه دیگری از این است که روند صعودی که در آخر هفته گذشته آغاز شده است ممکن است هنوز به طور کامل تکمیل نشده باشد.

اما با همگرایی سطوح مقاومت (رنگ قرمز) و حمایت (رنگ سبز).این حجم کم در صورت در نظر گرفتن سایر عوامل می تواند در چند روز آینده حرکتی قوی داشته باشد.

در چند روز گذشته الف انتقال بزرگ شیبا اینو یک مبادله چشمگیر به ارزش تقریباً ۸۰ میلیون دلار نیز در روز چهارشنبه انجام شد دو کیف پول ناشناس ما بودیم.

بدون عنوان-2

پیش بینی قیمت شیبا اینو/ افزایش قیمت ادامه دارد؟

این مبادله می تواند ارتباطی با این خبر داشته باشد توسعه دهنده Shiba Ino آنها ۱۲ میلیون دلار برای شبکه لایه ۳ آینده خود که بر حفاظت از داده ها متمرکز است، جمع آوری کرده اند.

شبکه لایه ۲ شیباریوم این شرکت تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش را پردازش کرده است و همچنین میزبان ۱.۷ میلیون آدرس است. می تواند نوید آینده شیبا اینو بودن؛ انتظار می رود که سکه به موازات بازار گسترده تر به رشد پایدار بازگردد.

ممکنه که قیمت شیبا اینو تا تابستان به ۰.۰۰۰۰۴ دلار خواهد رسید. در صورت رسیدن به این قیمت، احتمال رسیدن به ۰.۰۰۰۰۶ دلار تا پایان سال وجود دارد.

البته باید به خاطر داشت که تمام پیش بینی ها در بازار ارزهای دیجیتال بر این اساس است عدم قطعیت همراه است و به هیچ وجه نباید مبنای تصمیم گیری باشد. چون این بازار بسیار خطرناک و فرار و ممکن است با کوچکترین اخبار و یا اقدامات غیرقابل پیش بینی نهنگ های بازار، این بازار مسیر دیگری را طی کند و بسیاری از افراد این بازار متحمل خسارات سنگینی شوند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا