طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 19 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات هفته سوم فروردین در یک روند متعادل بازگشایی نشد. قیمت طلا با افزایش قیمت دلار و اونس طلای جهانی همزمان شد و قطعات سکه با کاهش قیمت برخی قطعات تغییر کانال داد. برخی معامله گران برگزاری شانزدهمین حراج شمش را دلیل روند نزولی قیمت سکه می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه اولین روز هفته را با روندی نامتعادل آغاز کرد. قیمت طلا در روز شنبه با افزایش تدریجی همراه بود و همین موضوع، مثقال را وارد کانال ۱۶ میلیون تومان کرد، اما با ادامه معاملات، این افزایش قیمت تعدیل شد و این میزان طلا دوباره به کانال پایین سقوط کرد. علاوه بر این، قیمت سکه کاهش یافت و قطعات سبکتر با افت میلیونی به کانال پایین بازگشتند.

اسکرین شات 6 آوریل 2024 در 5:30:23 ب.ظ

برخی از معامله گران انتظار دارند که شانزدهمین حراج استاندارد شمش طلا در روز یکشنبه نوزدهم برگزار شود فروردین ۱۴۰۳ دلیل فروریختن حباب و متعاقب آن کاهش قیمت قطعات سکه است. لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مطلب، انس گلد گلد نیز با قیمت ۲۳۲۹ دلار معامله می شود و ۵ دلار افزایش یافته است.

سکه بهار از کاهش قیمت جان سالم به در برد

سکه امامی روز شنبه ۱۸ فروردین با قیمت ۴۵ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان معامله شد و ۷۰۲ دلار کاهش را به ثبت رساند. قیمت سکه بهار نیز با ۲۰ هزار تومان کاهش به ۴۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.

لازم به ذکر است در اولین روز معاملاتی هفته، قیمت نیم سکه با کاهش یک میلیون تومانی کانال ۲۸ میلیون تومانی را از دست داد و در انتهای کانال ۲۷ میلیون تومان معامله شد. ربع سکه نیز با افت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی دو کاناله سقوط کرد و ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه گرمی روز شنبه با افت ۴۰۰ هزار تومانی به ۸ میلیون تومان رسید.

حباب سکه خالی شده است

حباب سکه در روز پنجشنبه نزولی بود. حباب سکه امامی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه بهار یک میلیون و ۱۶۸ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۵۹۹ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۴۴۶ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا