طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 21 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه روز یکشنبه با کاهش باز شد. سقوط بیش از هزار تومانی دلار بازار طلا را با خود همراه کرد و به این ترتیب سکه های سنگین مجبور به عقب نشینی به کانال پایین شدند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته با کاهش قیمت دلار همزمان شد و روند نزولی داشت. روز یکشنبه قطعات سنگین سکه به کانال قیمت قبلی بازگشت و سکه امامی بیش از ۸۰۰ هزار تومان ارزان شد.

اسکرین شات 10 مارس 2024 در 4:54:33 ب.ظ

سیزدهمین حراج شمش طلا روز یکشنبه در مرکز مبادلات ارزی ایران برگزار شد. به گفته فعالان بازار طلا، کاهش قیمت های فعلی در بازار فلز زرد متاثر از قیمت دلار بوده و ربطی به برگزاری این سلسله مزایده ها ندارد.

لازم به ذکر است که شاخص جهانی طلا در روز یکشنبه در پایان هفته در بازارهای جهانی در سطح ۲۱۷۹ دلار ثابت بود. برخی از فعالان بازار طلا معتقدند قیمت جهانی طلا در روز دوشنبه به حفظ قیمت های فعلی بازار کمک می کند.

قیمت سکه امامی ۸۰۰ هزار تومان بود

سکه امامی یکشنبه بیستم اسفند کانال با افت ۸۷۰ هزار تومانی ۳۷ میلیون ضرر کرد و با قیمت ۳۶ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان معامله شد. سکه بهار با افت ۵۱۰ هزار تومانی به کانال ۳۵ میلیونی بازگشت. این قطعه روز یکشنبه با قیمت ۳۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان به پایان رسید.

حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد

قیمت طلا با کاهش قیمت دلار در روز یکشنبه مطابقت داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۵۹ هزار تومان ارزان شدن، ۱۳ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان بسته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان با ۳۴ هزار تومان کاهش قیمت خورد. طلای مستعمل سه میلیون و ۷۵ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز شنبه در همه قسمت ها کاهش یافت. حباب سکه امامی ۳۹۷ هزار تومان، سکه بهار ۱۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۶ هزار تومان، ربع سکه ۳۲۸ هزار تومان و سکه گرمی ۲۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا