ارزهای دیجیتال

پیش بینی یک سرمایه‌دار میلیاردر از افزایش قیمت بیت کوین و طلا

به گزارش ایران تحلیل:




یک سرمایه‌دار میلیاردر و مدیرعامل Galaxy Digital انتظار دارد با تغییر سیاست‌های پولی، بازارهای بزرگی مانند طلا و ارزهای دیجیتال رونق بگیرند.



به گزارش ایران تحلیل، سرمایه گذار میلیاردر و مدیر عامل گلکسی دیجیتال، مایک نووگراتز آینده روشنی را برای بیت کوین (BTC)، طلا و نقره پیش بینی می کند. دیدگاه او با تغییر در سیاست پولی فدرال رزرو مرتبط است. در مصاحبه با بلومبرگ، نووگراتز در مورد اینکه چگونه تغییر سیاست های تهاجمی فدرال رزرو به سیاست های محافظه کارانه می تواند تأثیر قابل توجهی بر بازارهای مالی داشته باشد، صحبت کرد.

وی در گفتگوی خود تاکید کرد که تغییر سیاست فدرال رزرو می تواند تمایلات صعودی در بازار را تقویت کند. این فعال اقتصادی با اشاره به اولین نشانه های این تغییر و همچنین تضعیف دلار آمریکا، آن را ناشی از انتظار فعالان بازار برای تغییر جایگاه فدرال رزرو دانست.

پیش بینی ها از Novogratz

این سرمایه گذار با تجربه نسبت به ارزهایی مانند یورو و دلار استرالیا خوش بین است. با این حال، او موضع بدبینانه ای نسبت به یوان چین دارد و تصمیم خود را به مشکلات ساختاری در اقتصاد چین نسبت می دهد.

نووگراتز همچنین انتظار دارد که تورم در اقتصاد ایالات متحده کاهش یابد و فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره کند. او معتقد است دارایی هایی مانند طلا، نقره و بیت کوین در چنین سناریویی عملکرد خوبی خواهند داشت.

طلا، نقره و بیت کوین؛ یک سه گانه قوی

Novogratz علاقه خاصی به طلا دارد. وی در سخنان خود گفت که قیمت این فلز گرانبها در صورتی که چند هفته بالای دو هزار دلار بماند می تواند افزایش چشمگیری داشته باشد. او همچنین در مورد پتانسیل افزایش نقره صحبت کرد.

عوامل احتمالی موثر بر افزایش قیمت بیت کوین

نووگراتز توضیح داد که چندین عامل دیگر می تواند قیمت بیت کوین را به بالاترین حد خود برساند، از جمله تایید احتمالی صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF)، کمبود فروشنده در بازار و چرخه نصف شدن بعدی ارز دیجیتال، که همگی می توانند تقاضا را تقویت کنند. در بازار باشد

با نگاهی به سال ۲۰۲۴، نووگراتز فرض می کند که سال انتخابات باعث افزایش عدم اطمینان سیاسی خواهد شد. این می تواند به نفع بیت کوین عمل کند. علاوه بر این، به دلیل چالش‌های مالی در ایالات متحده، اروپا و ژاپن، سرمایه‌گذاران به دنبال فروشگاه‌های جایگزین ارزش هستند و علاقه به بیت‌کوین را افزایش می‌دهند.

تاثیر ETF بیت کوین

اخیراً، بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر خوش بینی در مورد راه اندازی ETF بیت کوین اسپات قرار گرفته است. این شرایط قیمت بیت کوین را به ۳۸۰۰۰ دلار رسانده است.

تحلیلگران شرکت خدمات مالی Cantor Fitzgerald بر این باورند که تایید یک ETF بیت کوین که مدت ها در انتظار آن بودیم به واقعیت نزدیک تر است. در صورت تایید چنین وجوهی، انتظارات برای افزایش قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا