فناوری

چرا لئوناردو دی کاپریو نظرش را درباره ازدواج تغییر داد؟

لئوناردو دی کاپریو به داشتن روابط متعدد با زنان بسیار جوان تر از خودش معروف است.

به گزارش روزیاتو، او با وجود داشتن روابط عاشقانه زیاد، هنوز «ازدواج» را ایران تحلیل نکرده است، اما قبلا گفته بود که می خواهد ازدواج کند و در مقطعی تشکیل خانواده دهد.

اما آیا این هنرمند ۴۹ ساله می تواند روزی به یک رابطه طولانی مدت متعهد شود و ازدواج کند؟

چرا لئوناردو؟ دی کاپریو فقط با زنان زیر ۲۵ سال قرار می گیرد؟

او زمانی به ازدواج اعتقاد داشت

دی کاپریو در ۳۳ سالگی عاشق یک مدل ۲۳ ساله اسرائیلی به نام بار رافائلی بود. در مصاحبه ای در اکتبر ۲۰۰۸، او افکار خود را در مورد ازدواج به اشتراک گذاشت و گفت که می خواهد ازدواج کند و بچه دار شود.

این سخنان با آنچه قبلاً در مورد اعتقاد نداشتن به ازدواج گفته بود متفاوت بود. او اعتراف کرد که نظرش تغییر کرده و شروع به باور آن کرده است.

عشق واقعی باعث شد نظرش عوض شود

دی کاپریو در گذشته گفته است که احساسات زیادی ندارد، هرگز عاشق نبوده و به ازدواج اعتقادی ندارد. با این حال، این مصاحبه جنبه جدیدی از او را آشکار کرد.

او توضیح داد که متوجه شده است که بیش از حد از زندگی خود را صرف دکورهای فیلم و مکان‌های دور افتاده کرده است و می‌خواهد زندگی‌اش چیزی فراتر از حرفه‌اش باشد.

اما در فوریه ۲۰۱۰، به نظر می رسید دی کاپریو نظر دیگری داشت که تصور عمومی از او را تغییر داد.

به نظر می رسید دی کاپریو از ایده بچه دار شدن استقبال می کند، اما اصرار داشت که شغل او اولویت اصلی او است. او چالش های شغلی خود را برجسته کرد و توضیح داد که فیلمبرداری در مکان های دور اغلب منجر به جدایی از خانواده و دوستان می شود.

او فکر می کرد برای ازدواج خیلی جوان است

با توجه به ماهیت سخت کار او، چشم انداز مدیریت خانواده، دوست دختر یا همسر در کنار تعهدات بازیگری او بسیار زیاد به نظر می رسید.

نظر دی کاپریو این بود که سبک زندگی غیرقابل پیش بینی و عشایری یک بازیگر تعادل روابط شخصی و فعالیت های حرفه ای را بسیار دشوار می کند.

او در سال ۲۰۱۰ گفت: “من آنقدرها هم پیر نیستم. اگر قرار است پدر شوم، دوست دارم آن را به سرنوشت بسپارم.” این بدان معنی بود که بخشی از او هنوز برنامه های شغلی زیادی داشت که نمی توانست به طور جدی آنها را در نظر بگیرد.

در آستانه ۵۰ سالگی، او اخیرا فاش کرد که تنها هدفش بازی در یک فیلم دیگر قبل از تولد بعدی اش است.

دی کاپریو این روزها از یک رابطه چه می خواهد؟

لئوناردو دی پس از چهار سال قرار ملاقات با کامیلا مورون، کاپریو در کانون شایعات روابط با زنان جوانتر قرار گرفت که بسیاری از آنها مدل بودند.

بسیاری از افراد نزدیک به این بازیگر معتقدند که جنبه های خاصی از شخصیت او مانع از پذیرش یک رابطه متعهدانه می شود. دوستان و خانواده دی گفته می شود کاپریو در حال حاضر از وضعیت تاهل خود کاملا راضی است. ازدواج هنوز اولویت او نیست دی کاپریو شادی را در آزادی و عدم تعهد می یابد که به او اجازه می دهد علایق خود را دنبال کند، دوستان جدیدی پیدا کند و تجربیات جدیدی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا