ورزشی

کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟

سایت خبری «رکورد» پرتغال در خبری اعلام کرد که «کنسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین موضوع باعث شده تا نام ۴ بازیکن این تیم را تا پایان خط قرمز بکشد. فصل

بر اساس اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (بال راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک هجومی) بازیکنانی هستند که حق حضور دارند. از این پس در تمرینات تیمی ندارند و باید جداگانه تمرین کنند.

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال پیروز نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بوده است. مشکلی که باعث عصبانیت سرمربی ۴ بازیکن شد. رکورد اعلام کرده از بین این بازیکنان تنها فرانکو ممکن است از خشم سرمربی فرار کند و بتواند دوباره در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط حمله پورتو حضور دارند و حالا که قرار است با محرومیت کونسیکائو مواجه شوند، ممکن است روزهای خوب مهدی طارمی در این تیم و این لژیونر ایرانی برگردد در حالی که قرار است او در پایان فصل برای پیوستن به اینتر، و در هفته های اخیر مورد عصبانیت سرمربی تیم قرار گرفته است، باید مورد اعتماد کونسیسائو قرار گیرد و در ادامه فصل به امید هواداران پورتو تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا