بانک و بیمه

گردهمایی با شکوه خانواده بانک کارآفرین برگزار شد

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کارآفرین، این نشست باشکوه با حضور احمد بهاروندی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیریت ارشد، مدیران عامل و روسای و معاونان دفاتر بانک به مدت دو روز در تهران برگزار شد. مهمانان ویژه این مراسم دکتر فرشاد محمدپور معاون بانک مرکزی و دکتر فرشاد حیدری، رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران

احمد بهاروندی مدیرعامل این بانک با تبریک بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرینان به گزارش عملکرد معاونان مختلف رئیس جمهور از عملکرد یک ساله بانک اشاره کرد. وی گفت: کفایت سرمایه ۱۳ درصد، NPL کمتر از ۳ درصد، رشد سود ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته ایم و دستاوردهای متعدد و متوالی در شبکه ارزی و بانکی کشور را باید امیدوارکننده دانست.

دستیابی به این دستاورد درخشان مرهون زحمات اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و تک تک کارکنان بانک کاربیر است که از این بابت از تمامی خانواده بانک کاربیر تشکر می کنم.

فرشاد حیدری، رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در سخنانی با محوریت بررسی چارچوب های بازل، با اشاره به تغییرات غیرقابل پیش بینی آینده بانکداری در جهان و ایران، سرمایه انسانی را مهمترین رکن آن دانست. همراهی با این تغییرات و غلبه بر این بحران. : مهمترین وظیفه بانک ها در حال حاضر تربیت نیروی انسانی با دانش روز بانکداری است. در قالب نشست ملی دو روزه خانواده بانک کارآفرین، پنج دوره آموزشی با عنوان «سیاست سلامت اعتباری»، «ریسک و کنترل‌های داخلی»، «پیشگیری/بازیابی وام‌های تایید نشده» توسط معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد. . مطالبات جاری، «سود و زیان بانک» و «تکنیک های مدیریت شعب و بازاریابی» برگزار و سوالات چالش های گذشته و آتی بانک مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا