ورزشی

گزارشی از تغییرات گسترده در مجموعه استقلال

مدت هاست که قرار بود هیات مدیره باشگاه استقلال ترمیم شود که البته چندی پیش با اضافه شدن علی آقا محمدی شروع شد و حالا قرار است در آینده دوباره تغییرات گسترده ای در باشگاه استقلال ایجاد شود. چند روز.

قرار است افراد کمی به هیات مدیره اضافه شوند. به زودی فرشید سمیعی از هیات مدیره جدا می شود و کاظم میرولد و علی خطیر به اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه خواهند شد.

فرشید سامی که سال گذشته به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره به این باشگاه پیوست، در جدیدترین تغییرات وزارت ورزش از سمت خود کناره گیری می کند و دکتر کاظم میرولد نیز که از اعضای هیات مدیره این باشگاه بود. این باشگاه برای سالیان متمادی با آقامحمدی و ایروانی منصوب خواهد شد.

همچنین شنیده می شود تغییرات گسترده ای در باشگاه استقلال ایجاد خواهد شد. به گزارش آنا علی خطیر، مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت علی نظری جویباری را به عنوان معاون ورزشی، علی سامره که پیش از این سرپرستی را بر عهده داشت به عنوان معاون اجرایی و بهرام امیری به عنوان معاون مالی – اداری باشگاه منصوب شود. باشگاه. از نظر اجرا تقویت شود.

همچنین کاظم علیایی در مذاکرات به عنوان رئیس شورای راهبردی باشگاه منصوب می شود. پس از این قرار است به زودی سخنگوی باشگاه نیز شناسایی و معرفی شود.

لازم به ذکر است با تغییر در راس مدیریت استقلال، علی آقامحمدی، کاظم میرولد، مهدی افضلی، مهدی حیدرزاده و علی خطیر ۵ نفر از اعضای هیات مدیره استقلال خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا