محیط زیست

ورود موج بارشی به شمال غرب کشور / هوا گرم‌تر می‌شود

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار افق میهن با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در اکثر نقاط کشور جوی آرام خواهیم داشت و از اواخر وقت موجی از بارش از شمال غرب وارد کشور می شود. و روز یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب استان گیلان و از اواخر وقت در دامنه های جنوبی البرز رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرایط ذکر شده در روز دوشنبه علاوه بر مناطق مذکور در برخی نقاط جنوب غرب و استان مازندران پیش بینی می شود، افزود: روز سه شنبه از شدت بارندگی ها در غرب کشور کاسته می شود اما در سایر نواحی ذکر شده و در شمال شرقی و قسمتی از جنوب. در ساعاتی دیگر کشور بارندگی خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: در روز چهارشنبه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، استان های ساحلی خزر، جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق غربی کشور بارش باران پیش بینی می شود. و در روزهای شنبه و یکشنبه دمای هوا در اکثر نقاط کشور افزایش می یابد.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی آسمان اصفهان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداکثر ۲۹ و حداقل ۱۱ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید با بیشینه. ۳۲ و حداقل ۱۳ درجه سانتیگراد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا