پخش تولیدات جدید ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی :: افق میهن
جدیدترین محصولات شرکت ویستامدیا با نام های «سرگیجه» در ژانر رئالیتی شو و «سی و پنج میلی متر» در ژانر تاک شو به شبکه نمایش خانگی آمد.
به گزارش افق میهن، ویستامدیا با رویکردی نوین در تولید محتوا و ایجاد رابط بین توزیع کنندگان محتوا و گروه های تولید محتوا، بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدئویی است که اخیراً یک رئالیتی شو با عنوان «سرگیجه» و گفتگو را تولید کرده است. نمایشی به نام “سی و پنج”. ملی»، شبکه نمایش خانگی را تقویت کرده است.
برنامه سی و پنج میلی متری گفت و گوی فرهنگی هنری است. در این برنامه گفت و گو محور فریدون جیرانی کارگردان مطرح سینمای ایران با بازیگران، کارگردانان سرشناس و چهره های سرشناس گفت و گو می کند تا سلسله برنامه های گفت و گو محور و پرمخاطب حوزه فرهنگ و سینما یک بار ادامه پیدا کند. باز هم با اجرای فریدون جیرانی در شبکه نمایش خانگی. برای پیدا کردن
این برنامه به کارگردانی سارا کلاله و تهیه کنندگی احسان ظلی پور دوشنبه هر هفته از پلتفرم های VOD فیلمو و فیلم نت پخش می شود و مشترکان ایرانسل می توانند بدون اشتراک و با ترافیک تمام بها تماشا کنند.
«سرگیجه» یکی دیگر از محصولات ویستامدیا در ژانر رئالیتی شو است که رقابتی متفاوت و جذاب را با چالش های سخت برای شرکت کنندگان طراحی کرده و در زمره مهیج ترین مسابقات ویدیویی شبکه نمایش خانگی قرار می گیرد. این برنامه به کارگردانی محمد حاتمی و تهیه کنندگی مشترک مهدی مستوفی و محسن فراهانی به گونه ای طراحی شده است که افراد سرشناس حاضر در آن در حین مسابقه و شرکت کنندگانی که در بازی محکوم می شوند، با انجام سختی ها قضاوت کنند. و چالش های هیجان انگیز در بین مردم و آنها در خیابان ملاقات می کنند. برخی چالش ها نیز در داخل استودیو انجام می شود. در پایان هر شرکت کننده بتواند چالش خود را کاملتر انجام دهد و نظر بیشتری را از دیگران جلب کند، برنده مسابقه اعلام خواهد شد. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حامی مالی Vergijeh نیز می باشد.
“سرگیجه”، سومین نمایش واقعیت پس از سیری ارتش و اسکار، محصول Vistamedia است که هر سه شنبه از پلتفرم های Filmo و Filmnet VOD پخش می شود. مشترکین ایرانسل می توانند بدون اشتراک و با ترافیک کامل آن را تماشا کنند.
«ویستامدیا» به عنوان زیرمجموعه ایرانسل به منظور تولید محتوای داخلی و مشارکت با برخی پلتفرم های داخلی تعریف شده و یکی از پروژه های موفق مورد حمایت ایرانسل به شمار می رود. این پروژه تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چندین رئالیتی شو، سریال و گفتگو و داشتن استودیوی تولید و دوبله محتوای اختصاصی از دیگر فعالیت های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا تعریف شده است.