اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پولز بورس، امروز سه شنبه چهاردهم است آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

مناقصه ثبت افزایش سرمایه تولید

افزایش سرمایه شرکت تولید از مبلغ ۸۵۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و وصول نقدی ۳۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه خزدار از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت و همچنین بهره مندی از معافیت مالیاتی مشروط بر اینکه در صورت افزایش سرمایه. شرکت مجبور به استفاده از وام بانکی نیست و در این صورت هزینه های مالی کمتری نسبت به عدم افزایش سرمایه دارد. این شرکت همچنین در نظر دارد از معافیت مالیات بر عایدی سرمایه در سایت سودانباشت استفاده کند. با توجه به قسمت درآمدی بودجه مصوب ۱۴۰۲ بند ۲ سرمایه گذاری در شرکت های بورسی و فرابورسی تشویق و تشویق شود که قسمت بیشتری از سود حاصله را تقسیم نکنند و از وجوه حاصله استفاده کنند. برای افزایش سرمایه و در نتیجه توسعه بخشهای تولیدی و ایجاد فرصتهای شغلی جدید در سال ۱۴۰۲ مالیات بر درآمد از سود تقسیم نشده شرکتهای مذکور به حساب سرمایه موضوع ماده ۱۰ قانون مالیاتهای مستقیم واریز می شود. از جمله نرخ صفر) مصوب ۱۴ سپتامبر ۱۴۰۲ توسط هیئت مدیره به تصویب رسید. توسط هیئت مدیره دریافت و برای اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده اعلام شد

بر اساس مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی در مجمع عمومی عادی روز شنبه ۱۸ شهریور ماه حضور دارند. دعوت از ساعت ۱۵ /۱۴۰۲ ۲۵/ در استان تهران، شهر تهران، به نشانی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، میدان حسین آباد، خیابان وفامنش، خیابان مفتی شرقی، پلاک ۳۸، بانک فرهنگیان صادرات برگزار می شود. در عوض ایران را پیچیده کنید.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شسینا

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه شسینا از مبلغ ۳,۵۹۷,۲۸۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۳,۹۵۷,۰۰۹,۶۵۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته برای تغییر ساختار مالی و کاهش ریسک مالی ترازنامه و از معافیت مالیاتی موضوع بند (ه) تبصره ۲ بودجه بهره مند شود. قانون ۱۴۰۲ که در ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ به تصویب هیأت رسید و برای اظهارنظر به بازرس و بازرس قانونی تقدیم شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

زمان پرداخت سود پالایشی

در خصوص تصویب پرداخت سود به صاحبان واحدهای سرمایه گذاری در جلسه پیچیدگی از ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ سود مصوب ظرف ۱۰ روز از طریق سامانه سجام پرداخت می شود.

حتی یک قرارداد مهم امضا کنید

انعقاد قرارداد انجام کلیه حمل و نقل داخلی فولاد هرمزگان به ارزش یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۲۴۳ میلیون ریال از تاریخ شروع ۱۳۰۲/۰۷/۰۱ لغایت ۳۱/۰۶/۱۳۰۳ با تمدید قرارداد قبلی، موعد تحویل به دبیرخانه شرکت. زوج ۱۴ سپتامبر ۱۴۰۲ است.

شفاف سازی افزایش سرمایه قبشهر

در پی اخبار منتشر شده در سایت خبری کدال مبنی بر افزایش سرمایه از محل سود انباشته، هنوز مبلغ نهایی بدهی دیفرانسیل نفتی این شرکت اعلام نشده است، بنابراین برنامه افزایش سرمایه تا پایان حسابرسی دیفرانسیل نفت متوقف می شود. .

زمان تشکیل جلسه هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه هرمز

جلسه هیأت مدیره برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه هرمز از مبلغ ۴۹.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به ۸۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود تجمعی ۳۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ها ریال) در روز شنبه مورخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۴.

عملکرد ۶ ماهه اکسید آلومینیوم

دنبال کردن اکسید آلومینیوم در ۶ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۳۲۲۶ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۵ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۹۶۹۳۱۵۲ میلیون ریال با ۱۲ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۶,۴۵۰,۶۷۴ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا