اخبار بورس

ایرانشناسی که در کساپا عضو هیات مدیره است!

نظارت بر هیئت مدیره شرکت های پذیرفته شده در بورس (قسمت ۱۶):

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامادامه بررسی مدارک از هیئت مدیره این بار به اعضای هیئت مدیره شرکت است شیشه سایپا با نماد کاساپا ما رفتیم. جایی که هیئت مدیره این شرکت بورسی دارای مدرک کارشناسی ارشد ایران شناسی است!

معرفی شرکت شیشه سایپا (کاساپا)

شرکت ریخته گری قطعات خودرو سایه پسند در ۲۸ ام اسفند در سال ۱۳۷۶ به صورت سهامی خاص تأسیس شد و در سالهای بعد نام شرکت برگزیده شد آلومینیوم ریخته گری سایپا، شیشه سکوریت سایپا و در نهایت شیشه سایپا اصلاح شد و بر اساس مصوبه فوق‌العاده ۱۰ دی انجام شد بهمن در سال ۲۰۰۲ به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد.

در اسفند در سال ۱۳۸۱ به فهرست شرکت های مورد تایید زیرمجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار اضافه شد. در حال حاضر سایپا شبشه یکی از زیرمجموعه های سایپا است.

هدف از فعالیت این شرکت ایجاد کارخانه ها و امکانات لازم برای تحقق این امر می باشد تولید انواع عینک ایمنی در صنعت خودروسازی و سایر شیشه ها در صنایع حمل و نقل و ساخت و ساز و همچنین در بخش خدمات صنعتی استفاده می شود.

فارغ التحصیل عضو هیئت مدیره دوره کارشناسی ارشد ایران شناسی است!

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که محمدرضا آرام در هیئت مدیره کاساپا به عنوان نماینده گروه سرمایه گذاری سایپا به عنوان عضو موظف است موجود است. او مدرک دارد کارشناسی ارشد ایران شناسی است.

او در گذشته بود قطعات ماشین موتوری و کارخانه سایپا پلاسکو مدیرعامل بود. همچنین در آلومتک و ساخت قطعات انتقال میانی او همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره بود.

نکته دیگر در مورد تابلو کاساپا حمید آقاجانی پورمیری است. او در هیئت مدیره است کاساپا به عنوان نماینده فروش سایپا یدک به عنوان عضو مقید نیست او دارای مدرک کارشناسی ارشد، البته در رشته دانشگاهی است دیگر ذکر شده. همچنین باید بیان شود که منظور از دیگران چیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا