بانک و بیمه

بانک سینا به دنبال کاهش نرخ ارائه خدمات به مشتریان است

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سینا، غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در اولین رایزنی سراسری معاونت مالی که با حضور پرسنل معاونت مالی و روسای سازمان برگزار شد. ادارات دارایی مناطق با تاکید بر اهمیت بخش مالی، خواستار همکاران شاغل در این بخش شدند: برای ارتقای شاخص های مالی بانک، رفع نارضایتی ها و همچنین بهبود امور این حوزه، باید توجه ویژه ای داشته باشند. تلاش های ویژه

فتحعلی اجرای طرح کسب و کار راهبردی این بانک در سال اول را مثبت و مثمر ثمر عنوان کرد و افزود: آمارها و شاخص های عملکردی در سال جاری نشان می دهد که با اجرای این طرح رشد منابع ۳۳ درصدی و رشد سود ۱۴۴ درصدی محقق شد. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل. ما بررسی کرده ایم

مدیرعامل بانک سینا به تمرکز بیشتر همکاران بر انضباط مالی و استفاده بهینه از منابع با کمترین قیمت اشاره کرد و تصریح کرد: با همت همه همکاران در تمامی بخش های بانک و استفاده از ابزارهای لازم باید. برای دستیابی به رویدادهای مهم و مطلوب تر، قدم های محکم تری بردارید. در بانک سپرده گذاری کنید.

فتحعلی همچنین با تاکید بر مدیریت ثروت، تصریح کرد: بانک سینا بر اساس برنامه ریزی های هدفمند و اقدامات انجام شده قادر است با نگاهی انقلابی، خدمات مقرون به صرفه تری را به مشتریان خود ارائه دهد.

وی با اشاره به استراتژی های کلی بانک در سال آینده تاکید کرد: برای تقویت و ارتقای جایگاه بانک در نظام بانکی باید بتوانیم زیرساخت مناسبی را با رویکرد بهبود و ارتقای رضایتمندی مشتریان افزایش سهم بازار ایجاد کنیم. بانک، و در این راستا لازم است بانکداری پلتفرم توسعه یابد، بیایید با فناوری های روز صنعت بانکداری همراه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا