ورزشی

برگزاری جلسه تأییدصلاحیت خریداران سرخابی‌/ امروز؛اعلام‌ نهایی

بر اساس اعلام سازمان ارز، امروز (شنبه – ۱ اردیبهشت) آخرین فرصت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ارائه مدارک مربوطه به سازمان خصوصی سازی است.

پیگیری ها نشان می دهد بانک های متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس و پتروشیمی خلیج فارس به عنوان متقاضی خرید باشگاه استقلال مدارک خود را برای خرید این دو باشگاه به سازمان خصوصی سازی ارائه کردند. جلسه کارگروه بررسی صلاحیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی هم اکنون در حال برگزاری است. پیش بینی می شود با توجه به اتفاقات رخ داده، صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال امروز قطعی شود و همه چیز برای برگزاری مزایده در روز دوشنبه هفته جاری آماده شود.

از ۶ بانک شهر، تجارت، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه به عنوان خریداران پرسپولیس نام برده می شود و پتروشیمی خلیج فارس و زیرمجموعه های آن نیز به عنوان خریداران استقلال پا پیش گذاشته اند.

روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد و طبق اعلام مسئولان، سهام این دو باشگاه رسما به خریداران واگذار می شود تا مشکل مالکیت مشترک مغربی ها یک بار برای همیشه حل شود.

استقلال و پرسپولیس تا پنجم اردیبهشت فرصت دارند مدارک مربوط به مالکیت خود را در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند تا با رفع مشکل مالکیت مشترک، تهدیدی برای حذف از آسیا نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا