اخبار اقتصاد ایران

جمع‌آوری مزرعه استخراج ارز دیجیتال در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۱۷ دستگاه ماینینگ ارز دیجیتال در بازرسی از یک واحد صنفی در منطقه لاکان خبر داد.

افق میهن، سرهنگ “محمود حافظی” هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را عامل اخلال در نظام مالی کشور دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی در برخورد با فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
وی در ادامه با بیان اینکه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در منطقه لاکان شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در برای اطمینان از صحت خبر، ماموران کلانتری لاکان و پیربازار به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه تجهیزات مربوطه در بازرسی از این محل خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اذعان داشت: در این محل. متهم ۵۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت غیرمجاز دستگاه های ماینینگ ارز دیجیتال علاوه بر آسیب اقتصادی موجب اختلال در شبکه برق رسانی می شود، از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را سریعا به فوریت های پلیسی اطلاع دهند. مرکز ۱۱۰.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا