اخبار اقتصاد ایران

دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

نماینده کارفرمایان درباره جلسه دیروز شورای عالی کار گفت: جلسه خاصی نبوده و بحثی درباره اصلاح دستمزدها نشده است. نمی دانیم نماینده کارگران اعلام کرده که حق مسکن افزایش می یابد.

ایران تحلیل به نقل از تسنیم، روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار تشکیل شد و اخبار رسیده حاکی از آن بود که برخی از بندهای دستمزد ۱۴۰۳ در حال بررسی مجدد است. و امکان افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد. دارد.

قرار بود این جلسه به دلیل نارضایتی نمایندگان کارگری برگزار شود و شورای عالی کار با حضور گروه های سه گانه تشکیل جلسه دهد و امکان بازنگری در برخی اقلام مزدی سال ۱۴۰۳ وجود داشت.

در همین حال علی باقری نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره این جلسه گفت که بحث افزایش حق مسکن کارگران است اما علی اصغر آهنی ها نماینده کارفرمایان پس از جلسه گفت: امروز جلسه خاصی نداشتیم و بحثی در مورد اصلاح دستمزدها وجود نداشت.» این هم کار نکرد. نمی دانیم نماینده کارگران اعلام کرده که حق مسکن افزایش می یابد.

در میان اعضای کارگری شورای عالی کار نیز عده ای در جلسه حاضر نشدند و بحث افزایش حق مسکن در جلسه دیروز مطرح نشد و جلسه بدون نتیجه مثبت برای کارگران به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا