فناوری

شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز چهارشنبه ۴ بهمن + وضعیت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مهر، سنجش کیفیت هوای امروز چهارشنبه چهارم بهمن – در دستگاه سنجش کیفیت هوا ایستگاه های باقرشهر با شاخص ۱۵۵، پیشوا با شاخص ۱۶۰، پارک شکوفه تهران با شاخص ۱۵۴، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۸، سلامت با شاخص ۱۷۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۵۱، شهرداری منطقه ۱۹. با شاخص ۱۵۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۲، قرچک با شاخص ۱۵۲ در وضعیت ناسالم (قرمز) قرار دارند.

بر این اساس امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های شهیار باغستان با شاخص ۱۰۳، بهارستان با شاخص ۱۱۹، پاسداران با شاخص ۱۱۶، پاکدشت با شاخص ۱۰۵، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۱۳۶، شریف انجام شد. منطقه ۲ با شاخص ۱۰۲، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۱۲، شهریار با شاخص ۱۱۰، ملارد با شاخص ۱۲۵، میدان فتح، منطقه ۹ با شاخص ۱۵۰ در شرایط ناسالم هوای حساس قرار دارند. گروه (نارنجی).

در این راستا ایستگاه های بزرگراهی منطقه ۱۴ محلاتی با شاخص ۵۱، اسلامشهر با شاخص ۸۵، اقدسیه منطقه اول با شاخص ۶۱، امام خمینی (ره) با شاخص ۵۶، پارک رازی هستند. با شاخص ۹۵، فردیس با شاخص ۵۱، پونک با شاخص ۷۹. پیریزه منطقه ۱۳ با شاخص ۷۳، تربیت مدرس منطقه ششم با شاخص ۸۲، چشمه با شاخص ۷۹، رباط کریم با شاخص ۷۳. ۶۷، ژئوفیزیک با شاخص ۶۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه چهارم با شاخص ۶۳، قدس با شاخص ۵۲، گلبرگ با شاخص ۸ ، شاخص ۵۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹ و منطقه واردارد ۲۲ با شاخص ۹۵ در وضعیت سالم (زرد) قرار گرفته اند.

به این ترتیب دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۴۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۴، دماوند با شاخص ۲۷، علم و صنعت با شاخص ۴۵، لواسانات با شاخص ۳۸، در حالت تمیز (سبز) است.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا