اخبار اقتصاد ایران

رشد ۷۹/۷ درصدی در اولین حراج خرده فروشی سال ۱۴۰۳

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال گیلان اعلام کرد:

مدیرکل جمع آوری و فروش املاک گیلان گفت: اولین مزایده خرده فروشی استان در سال جدید بازگشایی شد.

افق میهن، احمدرضا مقری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال گیلان گفت: بازگشایی این مزایده از طریق سایت سامانه ستاد ایران برگزار شد.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال استان افزود: در این مزایده خرده فروشی اینترنتی ۴۷ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۳ نفر برنده مزایده اجناس این مزایده شدند.

او اعتراف کرد که حراج خرده فروشی در روز دوم اردیبهشت شرکت کنندگان از آن بازدید کردند، ۱۴ ردیف کالا شامل کولر ۱۸۰۰۰ جنرال گلد، تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی، اتو لباس المپیا، قهوه ساز نوا، اسپیکر سوآی، دستگاه دی V دی Technocom و ۸ ماشین اصلاح فیلیپس به حراج گذاشته شد.

احمدرضا مغری از رشد ۷۹.۷ درصدی مزایده خرده فروشی اموال تملک شده در ابتدای سال خبر داد و یادآور شد: اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملکی هر ماه در ۲ مرحله و به صورت مستمر تا پایان سال اقدام به برگزاری مزایده خرده فروشی می کند. لذا هم استانی های علاقمند می توانند از طریق پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و همچنین از طریق کانال های اطلاع رسانی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان به آدرس @amvaltamliki_gilan از زمان و نوع اقلام مزایده خرده فروشی مطلع شوند. و تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا