ورزشی

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر آرای سنگینی را صادر کرده است.

در شرایطی که همه ما بر ضرورت ارتقای فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک‌تر کردن آن به پدیده «خودت را بهتر کن» تاکید می‌کنیم، متاسفانه به دلایل مختلف این اتفاق نمی‌افتد. حالا گاهی عوامل تیم ها به رفتار آماتوری خود ادامه می دهند و گاهی هم خواندن فدراسیون فوتبال از برخی اتفاقات به گونه ای است که باعث دلسردی می شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ مورد التهابی این روزهای فوتبال ایران، ۴۵۰ میلیون تومان درآمد نصیب فدراسیون کرده است. ماجرای عجیب حسین حسینی و آن هوادار زن ابتدا برای او جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی به همراه داشت که پس از واکنش دروازه بان استقلال به این موضوع، فدراسیون ضمن محرومیت یک جلسه ای، ۳۰ میلیون تومان دیگر به این جریمه اضافه کرد.

باشگاه استقلال نیز به خاطر همین پرونده ۶۰ میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر در قزوین فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا سرمربی استقلال علاوه بر محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. دانیال اسماعیلی فرد در دیدار پرسپولیس مقابل نفت آبادان دست به شادی جنجالی زد که منجر به محرومیت و پرداخت ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

اگر ارقام این سه پرونده را جمع بندی کنید به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می رسید و البته در طول فصل ده ها پرونده دیگر روی میز کمیته انضباطی است. مثلا جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه برای مصاحبه بعد از بازی با گل گهر را به یاد دارید. خدا رحمت کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا