بانک و بیمه

محصول «طرح اعتباری خرد با توثیق سیم‌کارت» بانک پارسیان، برگزیده هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی

به گزارش افق میهن، در هشتمین جشنواره ملی نوآوری های برتر ایران که در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۰۲ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، محصول شرکت خدمات هوشمند «طرح اعتبار خرد با اعتبارسنجی سیم کارت» با استفاده از لوتوس از گروه داده پردازی بانک پارسیان ۱۴۰۲ عرضه شد. به عنوان محصولی نوآورانه و برتر انتخاب شده است. در سال ۱۴۰۲ معرفی شد و نشان بهترین نوآوری ایرانی و همچنین تندیس طلایی این جشنواره را دریافت کرد.

معرفی محصول و مزایای آن
بانک پارسیان و همورول اول برای ایجاد شرکتی به نام خدمات هوشمند لوتوس با یکدیگر همکاری کرده اند تا با به اشتراک گذاشتن نقاط قوت خود، محصولات و خدمات نوآورانه ای در زمینه مالی، پرداخت و بانکداری به همه ایرانیان ارائه دهند. به سوی سواد مالی

محصول «وام مبتنی بر تأیید سیم کارت» به مشترکان سیم کارت های دائمی همراه اول این امکان را می دهد تا در صورت داشتن امتیاز مورد نیاز، از دارایی های دیجیتال خود به عنوان تضمین برای دریافت وام به صورت کاملاً غایب و بدون تشریفات سنتی استفاده کنند. بر اساس میزان مصرف و زمان مصرف سود پرداخت کنید. ضمناً مشتریان دارای این اعتبار می توانند در صورت بازپرداخت بدهی تا پایان مدت قرارداد خود بدون اقدام بعدی مجدداً از اعتبار خود استفاده کنند.

یکی دیگر از مزایای این محصول که نقطه قوت آن نسبت به سایر محصولات اعتباری موجود در بازار است، امکان خرید در تمامی فروشگاه ها به صورت حضوری یا آنلاین است و مانند سایر رقبا، مشتری محدود به استفاده از خدمات کالا یک شبکه فروشنده خاص. .

این ویژگی‌های منحصربه‌فرد نتیجه استفاده از روش‌های فناوری و مبتنی بر داده‌ها است که با در نظر گرفتن به موقع نیازهای مخاطبان و همسویی با روندهای جهانی توسعه و پیاده‌سازی شده‌اند.

این اعتبار در حال حاضر در اپلیکیشن Uano و اپلیکیشن Vee و به زودی در اپلیکیشن مای پارسیان موجود است.

ارائه این سرویس با مشارکت چند تن دیگر از بازیگران شرکت خدمات هوشمند، همراه لوتوس از جمله بانک پارسیان در تامین زیرساخت های لازم بانکی، همراه اول در مدیریت تایید صحت سیم کارت و شرکت های کسب و کار هوشمند همراه به عنوان بستر امکان پذیر شد. ، تحت عنوان.

باید بگویم؛ جشنواره ملی بهترین نوآوری‌های ایرانی هر ساله با شناسایی، ارزیابی و تعیین نوآوری‌های برتر شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید محصولات و خدمات جدید، زمینه‌ساز توسعه کشور در حوزه اقتصاد دانش‌آموزی است.

هدف اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب، نمایش و صلاحیت بهترین نوآوری ها از شرکت های ایرانی است. نوآوری هایی که امسال در کشور اتفاق افتاده است در جشنواره شناسایی و ارزیابی می شود. این اقدام در چهار بخش نوآوری محصول، نوآوری خدمات، نوآوری فرآیند و نوآوری در کسب و کار، زمینه را برای معرفی و قدردانی از تلاش‌های صنعت و کسب‌وکار و همچنین شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و بهبود آنها فراهم کرده است. نهادینه سازی و فرآیندهای نوآوری بالغ در شرکت های ایرانی کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا